عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی معتقد است که جریانات سیاسی می‌توانند قبل از رسیدن به ایام انتخابات، برنامه‌ریزی‌های خود را پیگیری و اطلاع‌رسانی کنند اما این امر نباید به معنای تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار گیرد.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ورود زود هنگام برخی  به جریان انتخابات مجلس دهم گفت: ورود زود هنگام افراد به جریان انتخابات باید به خوبی توضیح داده شود. 

وی افزود: نمی‌توان با عنوان انتخابات در پشت تریبون‌های رسمی قرار گرفت چرا که این امر خلاف قوانین و مقررات است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممنوعیت استفاده از تریبون‌های رسمی به طور ویژه در قانون منتهی به انتخابات تصریح شده است، متذکر شد: بی‌شک نگاهی افراطی و تفریطی به موضوع انتخابات می‌تواند آسیب‌رسان باشد. 

فرهنگی تصریح کرد: نگاه معتدل به انتخابات بی‌شک همان نگاهی است که نهادها و مسئولین موظف به اجرای آن هستند و باید برای مراقبت از آن مطیع امر قانون باشند.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحرکات جریانات سیاسی برای ورود زود هنگام به انتخابات تأکید کرد: جریانات سیاسی هم می‌توانند قبل از رسیدن به ایام انتخابات برنامه‌ریزی‌های خود را پیگیری و اطلاع‌رسانی کنند اما این امر نباید به معنای تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار گیرد چراکه این امر آسیب رسان است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگی ، مجلس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار