یک نظرسنجی از استقبال اندک کاربران از ساعت هوشمند و گران اپل حکایت دارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "رویترز،" "تیم کوک" -- مدیرعامل "اپل" -- 5 روز پیش با سر و صدای زیادی ساعت گران شرکتش را رونمایی کرد. ولی بر اساس نظرسنجی مشترک "رویترز" و "ایپسوس" 69 درصد از آمریکایی‌ها به خرید این ساعت علاقه‌ای ندارند. 1200 نفر در این نظرسنجی شرکت داشتند.


این نظرسنجی کمی پس از رونمایی از "ساعت اپل" انجام شد؛ ولی فقط 50 درصد از شرکت‌کنندگان از عرضه آن آگاه بودند. البته 13 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هم مایل بودند برای استفاده از این ساعت، یک "آیفون" خریداری کنند. استفاده از بیشتر قابلیتهای "ساعت اپل" فقط با در اختیار داشتن یک "آیفون" یا "آی‌پد" امکانپذیر است.


"اپل" در زمان رونمایی از "آیفون" و "آی‌پد" هم با بدبینی فزاینده‌ای روبرو بود؛ ولی به نظر می‌رسد "بزرگترین شرکت فعال در حوزه فناوری جهان" این بار برای بستن ساعتش روی مچ مردم به صرف زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. "ساعت اپل" اولین محصول جدید این شرکت در 5 سال اخیر محسوب می‌شود و برای "تیم کوک" هم آزمونی بسیار مهم به شمار می‌رود. این محصول 40 روز دیگر روانه بازار خواهد شد.


با "ساعت اپل" می‌توان به موسیقی گوش کرد، رایانامه (ایمیل( خواند، و البته با دیگران ارتباط تلفنی برقرار کرد. نسخه‌های مختلف "ساعت اپل" قیمتهای متفاوت و عجیبی دارند. خرید نسخه ورزشی آن از جیب یا حساب بانکی شما 349 دلار کم می‌کند؛ ولی تهیه نسخه طلای 18 عیار "ساعت اپل" 17 هزار دلار ناقابل آب می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار