فعال رسانه‌ای اصولگرا نامه 47 تن از سناتورهای جمهوری‌خواه سنای آمریکا به رهبر معظم انقلاب را اقدامی غیرمنتظره و بی‌سابقه توصیف کرد.

"مهدی فضائلی" فعال رسانه‌ای اصولگرا در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، نامه 47 تن از سناتورهای جمهوری‌خواه سنای آمریکا به "رهبر معظم انقلاب" را اقدامی غیرمنتظره و بی‌سابقه توصیف کرد و در همین‌باره گفت: این نامه به نوعی سنگ‌اندازی در مسیر مذاکرات هسته‌ای می‌باشد و حامل این پیام به ایران است که اگر به فرض توافقی هم در مذاکرات هسته‌ای حاصل شود، برای چنین توافقی در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری، هیچ استمراری قابل تصور نخواهد بود.

وی افزود: اگر این اقدام سناتورهای آمریکایی از سوی نمایندگان مجلس ما سر می‌زد، رسانه‌های غربی جنجال‌آفرینی می‌کردند؛ نامه سناتورهای آمریکایی نشان از شرایط به‌هم‌ریخته و از هم‌پاشیده نظام سیاسی آمریکا دارد. این نامه نشان داد که آمریکایی‌ها و جمهوری اسلامی نباید به نتیجه مذاکرات امیدوار باشند.

فضائلی در ادامه اظهاراتش با اشاره به اینکه بحث جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها در آمریکا یک مسأله قدیمی و با قدمت 200 ساله است، گفت: اختلافی که میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان وجود دارد، اختلاف در روش‌ها و تاکتیک‌ها برای رسیدن به اهداف است؛ دموکرات‌ها به سبک و سیاق گذشته خود، به برخورد نرم‌تر معتقد هستند و می‌گویند که باید از راه مذاکرات و فشارهایی از قبیل تحریم، به اهداف خود دست پیدا کنیم اما جمهوری‌خواهان معتقد به روش‌های سخت‌تر هستند.

فعال رسانه‌ای اصولگرا عنوان کرد: اوباما از همان ابتدای شروع مسئولیت‌اش در مقام ریاست‌جمهوری آمریکا به ظن خود، حل "بحران ایران" را وعده داده بود و با توجه به اینکه آمریکایی‌ها شکست‌هایی را در حوزه‌ غرب آسیا متحمل شدند، اگر دولت دموکرات اوباما نتواند مذاکرات را به سرانجام برساند، در سیاست خارجی خود هیچ دستاوردی نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار