تازه‌های نشر؛

"شلیک به آسمان" در انتظار انتشار

کتاب "شلیک به آسمان" به قلم "ابراهیم زاهدی مطلق" پس از ده سال و با وجود وعده‌ و وعیدهای مختلف در بازه زمانی 5 تا 6 ماه اخیر هنوز در انتظار انتشار از دریچه انتشارات "سوره مهر" است.

ابراهیم زاهدی مطلق، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتظار 10 ساله خود برای انتشار کتاب "شلیک به آسمان"، افزود: این کتاب که هم اکنون وظیفه چاپ و انتشار آن بر عهده انتشارات "سوره مهر" گذاشته شده، یک تاریخ شفاهی مستند بر سخنان "حاج محمد مصطفوی فرد"  از پرسنل پدافندی نیروی هوایی بوده و ده سال از نگارش آن می‌گذارد.

وی گفت: البته 5  تا 6 ماه قبل وعده و وعیدهایی از طرف انتشارات "سوره مهر" مبنی بر انتشار هر چه زودتر این کتاب به من داده شده، اما از آن تاریخ به بعد دیگر خبری از این امر به من نرسید.

این نویسنده ادامه داد: "حاج محمد" عنوان احتمالی کتابی است که هم اکنون بر روی میز کاری من قرار گرفته . به روایت داستانی تاریخ انقلاب اسلامی در قالب مرور خاطرات یک زوج می‌پردازد.

زاهدی مطلق اظهار داشت: از دیگر کتاب‌های قرار گرفته بر روی میز کاری من می‌توان بر کتاب "لشگر پشه‌ها" اشاره کرد.

وی افزود: این کتاب رمانی بینابینی میان  اقشار سنی کودک و نوجوان بوده و ماجرای آن این است که به دنبال برگزاری نشست مسئولان یک خوابگاه، تصمیم گیری آنها برای سم پاشی خوابگاه و رسیدن این تصمیم به گوش پشه‌ای که در یک گلدان پنهان شده، همه چیز به درگیری پشه‌ها و انسان‌ها می‌انجامد.

این نویسنده تصریح کرد: "پهلوانی‌های من" هم که با این عنوان احتمالی بر روی میز کاری من قرار گرفته گویای آرزوی پدری ضعیف برای داشتن پسری پهلوان و بر باد رفتن این آرزو با تولد یک پسر نحیف و نزار است.

زاهدی مطلق گفت: بچه‌ای ضعیف آماده در کتاب "پهلوانی‌های من" در نهایت به بچه‌ای موفق در زمینه‌های  علمی تبدیل می‌شود.

این نویسنده خاطر نشان کرد: هنوز برنامه‌ای برای انتشار کتاب‌های"حاج محمد"، "لشگر پشه‌ها" و "پهلوانی‌های من" ندارم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار