مدیر کل اجتماعی و موسسات خیریه، مساجد و امور خیریه کشور گفت: اعزام زائران بار اولی به عتبات عالیات و طرح آرامش بهاری از اقدامات اوقاف، مساجد و امور خیریه کشور در سال 94 است.

حمیدعسگری سوادجانی مدیر کل اجتماعی و موسسات خیریه اوقاف، مساجد و امور خیریه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در فروردین ماه سال 94 زائران بار اولی به عتبات عالیات اعزام می شوند، اظهار کرد: اعزام زائران بار اولی به عتبات عالیات و طرح آرامش بهاری از اقدامات اوقاف، مساجد و امور خیریه کشور  در سال 94 است.

وی ادامه داد: طرح زائران حرم حسینی(ع) و اعزام بار اولی به عتبات عالیات فروردین ماه سال 94 با توجه به نیات واقفات اجرا می شود.

عسگری تصریح کرد:در این طرح زائران بار اولی عتبات عالیات مناطق محروم و روستایی دانش آموزان، سادات،روحانیان اعزامی به مناطق محروم، خادمان مساجد، دانشجویان، زائران شرکت کننده در میقات الرضا(ع) در اولویت اعزام به عتبات عالیات هستند.

*اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور

مدیر کل اجتماعی و موسسات خیریه اوقاف، مساجد و امور خیریه کشور با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه کشور عنوان کرد: طرح آرامش بهاری همزمان با غبار روبی و عطرافشانی بقاع متبرکه در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور اجرا می شود.

وی افزود: این طرح از 25 اسفند ماه سال 93 تا 13 فروردین ماه سال 94 در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور در دست اجرا است.

عسگری در پایان گفت: طرح آرامش بهاری و غبار روبی امامزادگان و بقاع متبرکه کشور در ابتدا در 400 امامزاده و بقعه متبرکه کشور اجرا و بیش از 2 هزار امامزاده و بقعه متبرکه کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اعزام ، عتبات ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار