سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

صفارهرندی: مشت واحد دولت و ملت در مقابل قدرت‌های زیاده‌خواه

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اساسا نام گذاری برای سال مانند تابلو یا عنوانی است که راهنمای عمل سال جاری باید باشد. البته این تابلو‌ها و عناوین هر ساله برای حرکت به سمت پیشرفت توسط مقام معظم رهبری ارائه می‌شود.

"محمد حسین صفار هرندی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با اشاره به  نام گذاری سال جدید با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از سوی مقام معظم رهبری،  گفت: اساسا نام گذاری برای سال مانند تابلو یا عنوانی است که راهنمای عمل سال جاری باید باشد. البته این تابلو‌ها و عناوین هر ساله برای حرکت به سمت پیشرفت  توسط مقام معظم رهبری ارائه می‌شود.
  
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: نام‌گذاری امسال توجه بسیاری به یک امر ضروری دارد و کشور ما برای دفاع از منافع خود با زیاده خواهان مواجه هست که قصد دارند نگذارند که ایران به خواسته‌های خود دست یابد.
 
صفار هرندی افزود: این شرایط ایجاب می‌کند در نظام جمهوری اسلامی ایران که در صدر آن مردم قرار دارند، و از آن طرف دولتی خدمت‌گزار در کنار مردم با اتحاد و تحت راهبری و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانند مسیر را به سمت تعالی و پیشرفت طی کنند.
 
وی ادامه داد: به هر اندازه که ارکان نظام پیوند نزدیک و هم سویی داشته باشند و  ملت و دولت زبان یکدیگر را بهتر بفهمند طبیعی است که زمینه مناسبی برای غلبه بر مشکلات به وجود خواهد آمد.
 
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیازهای مادی همیشه زودتر از باقی نیازها هویدا می‌شود، نیازهای معنوی پیچیدگی‌هایی دارند که  به شکل محسوس ممکن است مشخص نشود اما روح این نیازهای معنوی همواره قابل توجه است و با شرف ملی در ارتباط است.
 
صفار هرندی تصریح کرد: فهم خواسته‌های مردم از مسائلی است که دولت با توجه به شعار امسال باید به آن توجه ویژه‌ای کند و آن را درک کرده و پاسخگوی این نیاز‌ها باشد. از طرف دیگر دولت مسیر دشواری را در پیش دارد و مردم پشتوانه آن خواهند بود.
 
وی افزود: مردم ایران با ایستادن کنار دولت در واقع مشت واحدی هستند در مقابل قدرت‌های زیاده‌خواه و شعار امسال به دنبال تحقق همین مسئله است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رهبری ، فهم ، دولت ، صفار هرندی ، مادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار