اصفهان؛

آماده شدن 10 مركز تفريحي و رفاهي براي مسافران نوروزي

از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردين ۹۴ 10مركز رفاهي، تفريحي، گردشگري و سياحتي اين شركت براي مسافران نوروزي آماده سازي شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مدیرعامل شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي ورزشي سپاهان وابسته به شهرداري اصفهان با اعلام اين خبر گفت: شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي ورزشي سپاهان وابسته به شهرداري اصفهان متولي ۱۰مركز رفاهي تفريحي، گردشگري و سياحتي در اين كلان شهر است.

پيام جواديان با اشاره به اين كه از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵فروردين ماه سال جاري تمام مراكز شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي ورزشي سپاهان براي پذيرايي از مسافران نوروزي فعال شده است اذعان داشت: براي گردشگران در صفه تله كابين، رستوران، بولينگ و كافي شاپ و شهربازي آماده شده و در ناژوان نيز تله سيژ و پارك آبي كودكان و نوجوانان پذيراي مسافران نوروزي است؛همچنين شهربازي جهان نما و مجموعه شهر روياها به عنوان مراكز ديگر تفريحي در اين ايام براي مسافران و گردشگران نوروزي مهيا شده است.

مدیرعامل شركت توسعه مجتمع هاي سياحتي ورزشي سپاهان وابسته به شهرداري اصفهان با بيان اين كه مراكز اين شركت از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در دو شيفت براي پذيرش گردشگران آماده شده است تصريح كرد: گردشگران و مسافران در طي روزهاي گذشته به دليل بارش باران و رحمت الهي نتوانستند از تمام امكانات اين مراكز استفاده كنند اميد است با مساعد شدن هوا تعداد بيشتري از گردشگران از اين مراكز استفاده كنند.

وي با بيان اين كه به صورت ميانگين در روزهاي گذشته ۸۰۰ نفر سوار بر تله كابين صفه شده اند افزود: روزانه به طور ميانگين ۴۶۰ نفرنيز از تله سيژ ناژوان استفاده كرده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.