اصفهان؛

شب‌های رویایی در شهر رویاها / عمو های فیتیله ایی در شهر رویا ها

در ایام نوروز شهر بازی شهر رویاها برنامه‌های شاد و مفرح برای مسافران و همشهریان رقم می زند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مسعود حسین میرزایی گفت : شهر رویاها در تمام ایام نوروز 95 از ساعت 10 صبح تا 24 شب با مجموعه برنامه‌های فرهنگی، هنری و شاد برای عموم شهروندان اصفهانی و مسافران آماده پذیرایی است.

وی با تشریح برنامه‌های نوروزگاهی در شهر رویاها بیان داشت: نمایش آداب و رسوم نوروز در ایران با دعوت از هموطنان سراسر کشور در کنار غرفه‌های صنایع دستی و هنری و نمایشگاه ویژه پوشش اقوام ایرانی در گذر تاریخ هر روز برگزار می‌شود.

مدیر عامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی گردشگری شهرداری اصفهان ادامه داد: اجرای موسیقی زنده ایرانی و پاپ با دعوت از هنرمندان سرشناس این رشته و اجرای نغمه‌ها و آوازهای اصیل ایرانی به زبان‌ها و گویش‌های مختلف توسط گروه‌های هنری هر شهر از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

وی برنامه‌های نوروزگاهی که مخصوص رده سنین کودکان در کنار بازی‌های مفرح شهر رویاها قرار گرفته را بیان و افرود: فیتیله‌های رویایی عنوان برنامه‌ای است که با دعوت از عموهای فیتیله‌ای هر روز برای کودکان جنگ‌های شاد و هیجان‌انگیز دارند.

میرزایی اضافه کرد: در جوار شهر رویاها سیرک بزرگ اروپایی افریقایی هر بعد از ظهر برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند. 

وی مجموعه این برنامه‌ها را متناسب برای تمام اعضای خانواده دانست و تصریح کرد: شهردار اصفهان با هدف اینکه همگان باید تفریح سالم و شاد داشته باشند و شادی حق تمام مردم است؛ تسهیلات ویژه‌ای را برای عموم شهروندان در ایام نوروز در نظر گرفته است از جمله ارائه سرویس رایگان رفت و برگشت به شهر رویاها از پل بزرگمهر از ساعت14 تا 24 و پرداخت 25 هزار ریال بابت ورودی است.

گفتنی است مجموعه شهربازی شهر رویاها بزرگترین شهربازی خاورمیانه با انواع بازی های سرپوشیده و روباز و سینماهای چند بعدی سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت .

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار