رجبعلی خسروآبادی گفت: حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرستان ری نحوه و کیفیت خدمات رسانی به مهمانان این شهر مذهبی را متفاوت تر از سایر شهرستان های استان تهران نموده است .

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در بازدید از پایگاه اطلاع رسانی و مراکز اسکان مسافرین نوروزی شهرستان ری گفت: حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرستان ری نحوه و کیفیت خدمات رسانی به مهمانان این شهر مذهبی را متفاوت تر از سایر شهرستان های استان تهران نموده است .

خسروآبادی با اظهار آنکه مسئولان ستاد خدمات سفر شهرستان ری  بايد اين اعتقاد را داشته باشند كه در صورت رضايت زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  از نحوه خدمات رسانی  در ثواب زيارت آنها سهيم خواهند بود. تصریح کرد: میزبانی از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نه تنها یک وظیفه سازمانی است بلکه هم سعادت و یک افتخار برای اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان ری است.

وی با بیان آنکه ری به عنوان قطب مذهبی استان تهران پذیرای بیشترین مسافرانی است که برای زیات حرم مطهر  حضرت امام خمینی (ره) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و بقاع متبرک در ایام نوروز  به این شهرستان سفر می‌نمایند تاکید کرد: در کنار گردشگران مذهبی ، آثار تاریخی و فرهنگی این شهرستان نیز فرهنگ دوستان بسیاری را به خود جذب می‌نماید. 

همچنین در سومین روز از بازدیدهای نوروزی خسروآبادی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران همراه با منوچهر ثابتی مدیر کل حمل و نقل استانداری تهران  و احمدیان معاون فرماندر ری از پایگاه‌های اورژانس ، هلال احمر ، آتش نشانی و اطلاع رسانی مستقر در عوارضی تهران قم بازدید نمودند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.