فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از دستگیری فردی که تحت عنوان مأمور اداره کمیته امداد امام (ره) با جمع آوری کمک‌های مردمی برای موسسات خیریه از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.

محسنی
سرهنگ احمد جبارپور فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: مأموران گشت انتظامی بخش چهارباغ در حین گشت زنی به فردی که در حال جمع آوری کمک‌های مردمی بود مظنون شدند.

سرهنگ جبارپور افزود: ماموران از فرد مذکور سوالاتی پرسیدند که باتوجه به پاسخ‌های ضد و نقیض و دو پهلو در بازرسی از وی یک قطعه کارت جعلی و مخدوش شده بنام یکی از انجمن‌های خیریه وابسته به کمیته امدا د حضرت امام (ره) و مقداری وجه نقد کشف کردند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ ادامه داد: متهم جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری چهارباغ منتقل و در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که قبلا کارمند انجمن حمایت از بیماران خاص بوده که در حال حاضر منحل شده است و به علت بیکار شدن به این فکر می‌افتد که با تهیه کارت جعلی اداره کمیته امداد امام (ره) و مراجعه به درب منازل و یا باز کردن درب صندوق صدقات به کلاهبرداری از شهروندان و یا سرقت از آن‌ها اقدام کند.

سرهنگ جبارپور خاطر نشان کرد: متهم که با این شیوه تاکنون به ۲۰ فقره کلاهبرداری پرداخته است همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار