نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: در جایگاهی نیستم که در رابطه با مقام شهدا صحبت کنم، شهدای دوومیدانی قهرمانان واقعی این رشته هستند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه  خبرنگاران جوان،احسان حدادی در مراسم شهدای دوومیدانی گفت: وجود 114 شهید در دوومیدانی نشان می‌دهد که این رشته شهدای زیادی را در دفاع مقدس داشته و من اصلا نمی‌توانم در این باره صحبتی داشته باشم. آن‌ها کار بزرگی کردند و انجام کار آن‌ها در شرایط فعلی کار سختی است که شهدا در آن زمان برای مملکت خود انجام دادند. این نشان می‌دهد که آن‌ها چقدر بزرگ بودند و جانبازانی هم که الان هستند، سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.
 
وی ادامه داد: سال گذشته من با آقای کیومرث هاشمی برای ملاقات جانبازان به یک بیمارستان رفتم و آنجا افرادی بودند که بیش از 27 سال روی تخت بیمارستان بودند. لازم است که ما چنین افرادی را الگو قرار دهیم و بتوانیم درست زندگی کنیم. جایگاه آن‌ها کاملا مشخص است و فکر نمی‌کنم که ما بتوانیم مانند آن‌ها باشیم.
 
حدادی گفت: قهرمانان واقعی آن‌ها بودند چرا که الان همه امکانات برای همه اقشار جامعه فراهم است اما آن‌ها در آن شرایط سختی‌های زیادی کشیدند و اتفاقات ناگواری برای آن‌ها رخ داد. حق آن‌ها این است که در بهترین جا باشند و امیدوارم که ما هم با کارهایمان بتوانیم به آن‌ها نزدیک شویم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار