فرماندار شهرستان پردیس گفت : توافق لوزان برگ زرین دیگری بر صفحه اعمال دولت مردان ایرانی در راستای تحقق حق و حقوق نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است .

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد روند مذاکرات هسته ای ایران در 1+5 ، گفت : مذاکرات هسته ای و روند فعلی آن بیانگر پختگی و دانش و تدبیر و درایت سیاست مداران ایرانی در سنگر تیم مذاکره کننده است .

فرماندار شهرستان پردیس روند مذاکرات هسته ایران و توافق لوزان را برگ زرین دیگری بر صفحه اعمال دولت مردان ایرانی دانست و تصریح کرد : ایران با اقتدار پای میز مذاکره با قدرت های جهان نشسته است و به هیچ عنوان از موضع حق و حقوق ایران در راستای پاسداری از ارزش های نظام جمهوری اسلامی کنار نمی آید .

حیدری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مذاکرات تک مرحله ای را خواستار شده اند ، اضافه کرد : لغو کامل تحریم ها دیدگاه مقام معظم رهبری و مسیر حرکت تیم مذاکره کننده ایران در روند مذاکرات هسته ای در ژنو و لوزان سوئیس بوده است .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : ایران با اقتدار بین المللی در معادلات نه تنها منطقه بلکه جهان نقش دارد و قدرت خود را به رخ دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کشیده است .


انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.