مهلت ارسال آثار برای حضور در نخستین جشنواره ملی فرهنگ مالیاتی که دارای بخش‌های متنوع مانند طراحی بازی و سرگرمی(بازی‌های رایانه ای – تلفن همراه) است تا پايان ارديبهشت ماه سال 94 تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی‌ بازی‌های رایانه‌ای؛ غلامرضا قبله‌ای، مديرکل دفتر روابط عمومي و فرهنگ سازی مالياتی و دبير نخستين جشنواره ملي فرهنگ مالياتی، از تمديد مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پايان ارديبهشت ماه سال 1394 خبر داد و گفت: به دليل اينکه ارسال آثار به بخش‌های معرفي شده در جشنواره نياز به زمان دارد، لذا بنا به درخواست مخاطبان برای افزايش زمان ارسال آثار، دبيرخانه جشنواره با تمديد مهلت ارسال آثار موافقت کرد.
 
وی افزود: اختتاميه اولين دوره اين جشنواره قرار است در تابستان94 برگزار شود و کليه هموطنان به صورت حرفه‌اي و يا آماتور می‌توانند با ارسال آثار خود در بخش هاي مختلف آن شرکت کنند.
 
دبير نخستين جشنواره ملي فرهنگ مالياتی ادامه داد: جشنواره در چهار قالب کلی شامل هنرهاي تصويری، هنرهاي تجسمی، ادبيات و رسانه‌های ديجيتال است و افراد می‌توانند تا پايان ارديبهشت ماه نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند. 

دبير جشنواره افزود: علاقمندان می توانند به سايت جشنواره به نشانی: WWW.INTAMEDIA.IR مراجعه و ضمن مطالعه آيين نامه و اطلاع از آخرين اخبار، با تکميل فرم شرکت در جشنواره، آثار خود را ارسال کنند.

یادآور می شود: آثاردر بخش بازی‌های رایانه ای و سرگرمی‌های دیجیتال (قابل اجرا بر روی رایانه یا کنسول‌های بازی ) و همچنین شبیه سازی‌های مختلف قرار می‌گیرند؛ مانند باز‌ی‌های بزرگ در سبک‌های مختلف، بازی‌های کوچک، بازی‌های برخط(آنلاین) و بازی‌های تلفن همراه. 

بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که در این بخش قرار می گیرند شامل:" بازی‌های pc"،" بازی‌های کنسولی"،"بازی‌های فلش"،" بازی‌های برخط(آنلاین)" و" بازی های تلفن همراه"است که اثر تولید شده باید در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران پدید آمده باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار