قطعات پشتیبان کتاب‌های درسی و خروج کلاس درس از تک رسانه آموزشی، در سایت ملی رشد قرار داده می‌شود.

محمود امانی طهرانی مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران گفت: این قطعات برای پشتیبانی کتاب‌های درسی و خروج کلاس درس از تک رسانه آموزشی، در سایت ملی رشد قرار داده می‌شود و به نوعی تنوع آموزش را افزایش می‌دهد. 

وی افزود: قطعاتی که ما سفارش می‌دهیم تکمیل کننده و مرتبط با دروس کتاب درسی است و در پورتال تالیف کتب درسی نیز قرار دارد. 

مدیرکل دفتر تألیف کتاب‌های درسی ابتدایی و متوسطه با بیان اینکه هدف ما تنوع بخشی در امر آموزش است، بیان داشت: دیگر کتاب تنها رسانه برای آموزش نیست و باید با استفاده از ظرفیت شبکه ملی رشد، به تولید قطعات تولید شده پشتیبان برای کتاب‌های درسی شامل فیلم‌های کوتاه پنج دقیقه‌ای، عکس، پاورپوینت‌های تلفیقی، اینفوگرافی‌های حاوی سؤال‌های تفکر برانگیز و پوسترهای فیزیکی پرداخت تا دانش‌آموزان و معلمان بتوانند محتوای غیرمکتوب مورد نظر خود را از طریق فضای مجازی نیز دریافت کنند. 

وی تصریح کرد: هدف ما ترغیب معلمان برای قراردهی قطعات ساخت خود در این زمینه نیز است تا بتوان با تکیه بر این ابزار زمینه ارتقا سطح آموزش را فراهم کرد. 

وی ادامه داد: این اقدام در راستای حمایت از محتوای کتب درسی برای نخستین بار صورت گرفته و معلمین و دانش آموزان می‌توانند در فضایی جدید به تدریس و آموزش بپردازند. 

وی یاد آورشد: دانش آموزان با مراجعه به آدرس my rooshd. Ir می‌توانند نسبت به مراجعه آزمایشی از این قطعات اقدام کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار