یک مرد روان پریش بعد از ضرب و شتم وحشیانه زنی جوان و کشتن او جلوی چشمان فرزند کوچکش تنها به این دلیل که پیشنهاد ازدواج این مرد را رد کرده بود، برای ۲۶ سال به زندان رفت.

دختر ۶ ساله شاهد مرگ مادرش بود + تصویربه گزاش باشگاه شبانه، مردی ۴۸ ساله به نام " لیود بای فیلد" به اتهام قتل وحشیانه زنی ۲۶ ساله به نام " لیفان دافی" که پیشنهاد ازدواج این مرد را رد کرده بود ، برای ۲۶ سال به زندان افتاد.
 
دادگاه گزارش داد "بای فیلد"  شبانه ،درب خانه قربانی را واقع درغرب لندن شکست و در حالی که با یک چکش و یک چاقو مسلح بود به خانه خانم " دافی" وارد شد.

"بای فیلد" سپس حمله از قبل برنامه ریزی شده خود را آغاز کرده و بعد از اینکه ناگهانی وارد اتاق خواب این زن شد، به طور مکرر ۱۴ ضربه چاقو به او وارد کرد.این زن ۲ روز بعد علی رغم تلاش های تیم پزشکی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

شاهد این قتل وحشیانه، دختر ۶ ساله قربانی است که تلاش کرده بود تا درحمله به مادرش مداخله کند اما  در این راه بسیار مجروح شد.

"بای فیلد" روان پریش از صحنه حادثه گریخت اما ۳ روز بعد زمانی که او پیش یک مامور سازمان اجتماعی رفته بود و فریاد می زد:" پلیس دنبال من است " دستگیر شد.

روزنامه ها گزارش دادند: "بای فیلد" که از شدت مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت، به مامور اجتماعی گفته بود: من کار وحشتناکی مرتکب شده و نمی توانم با آن بجنگم. وقتی عاشق کسی هستی نمی توانی به او صدمه وارد کنی اما عشق درعین حال می تواند موجب کارهای احمقانه نیز بشود! گمان می کنم درآن لحظه شیطان مرا تسخیر کرده بود.

پس از دستگیری " بای فیلد"توسط پلیس، او در دادگاه به جرم خود اعتراف کرد.

قاضی " نیکولاس کوک" که ۹ سال پیش نیز، پرونده حمله به زنی دیگر توسط " بای فیلد" را قضاوت کرده بود، به او گفت : تو عاشق کسی نیستی بلکه رفتاروحشیانه توعقده و اختلال روانی حاکم بر تو را اثبات می کند.

وی افزود: رفتار تو اوج یک حمله وحشیانه و خشونت آمیز است آن هم جلوی چشمان یک کودک ۶ ساله.تو موجب بلایی شدی که برای همیشه در زندگی یک زن و بچه اش تاثیرغیر قابل جبرانی گذاشت.

"بای فیلد" که در اصل ملیتی جامائیکایی دارد، در گذشته به خاطر خرید و فروش مواد مخدر از جامائیکا به انگلیس محکوم شده بود.

"بای فیلد "در سال ۲۰۰۵ بعد از اینکه  دست به یک  سرقت وحمله وحشیانه با چوب به زنی جوان زده بود، فرمان داشت تا کشور انگلیس را برای همیشه ترک کند.

اما هرگز دستور اخراج این مرد سابقه دار از کشور انگلیس پیگیری نشد.

قاضی " کوک" ۹ سال پیش نگرانی خود را از پی گیری نکردن ماموران برای اخراج این مرد سابقه دار و خطرناک از کشور،ابراز کرد.

این قاضی در دادگاه  خطاب به " بای فیلد" گفت:تو ۹ سال پیش از کشور اخراج شده بودی اما به دلایلی که هرگز برای من توضیح ندادند، حکم تواجرا نشد و تو ماندی و بازهم دست به یک حمله غیر قابل جبران برروی زنی بی گناه زدی. من مسبب این  حادثه را، سهل انگاری ماموران پلیس در اجرای حکم اخراج ۹ سال پیش تو می دانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهل خمین
۰۸:۵۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
قتل فجیع و ویران کردن یک خانواده وفقط 26 سال زندانی!!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
بعضی وقتها از شدت ناراحتی اظهار نظر نکننیم بهتره . اللهم عجل لولیک الفرج . آمین
آخرین اخبار