هیچگاه فکر نمی‌کردم با یک شوخی مسخره این گونه با حیثیت دوستانم بازی کنم و علاوه بر آن آبرو و اعتبار خودم نیز زیر سوال برود. نمی‌دانستم کار اشتباهی را که تنها برای شوخی و سرگرمی انجام دادم میلیون‌ها بار در شبکه‌های اجتماعی تکرار و به جنجال بزرگ تبدیل می‌شود تا جایی که...

جنجال یک عکس !
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،  مرد ۴۵ ساله که به اتهام انتشار یک عکس جنجال برانگیز در شبکه‌های اجتماعی و همچنین هتک حیثیت دوستانش توسط کارآگاهان پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شده بود در حالی که از شدت شرم چشم به زمین دوخته بود به مشاور و مددکار اجتماعی پلیس فتا گفت: سال‌ها با آبرو و عزت زندگی کرده‌ام و در بین دوستان و آشنایان اعتبار زیادی دارم اگر چه مهندس هستم، اما سال‌ها به تجارت مشغول بودم و موفقیت‌های زیادی را به دست آوردم. در بین دوستانم به فردی خوش اخلاق و شوخ طبع معروف بودم و سعی می‌کردم دوستان زیادی داشته باشم.

این مرد که از شدت استرس و ناراحتی نمی‌توانست از لرزش دست و پایش جلوگیری کند ادامه داد: از مدت‌ها قبل و برای ورزش صبحگاهی به پارک می‌آمدم که در اینجا با ۲ نفر از هم سن و سالان خودم دوست شدم. دوستی ما هر روز عمیق‌تر می‌شد به طوری که پس از ورزش صبحگاهی مدتی را به شوخی و خنده سپری می‌کردیم تا آنکه چند روز قبل وقتی ۲ تن از دوستانم روی چمن‌های پارک نشسته بودند با گوشی تلفن همراه عکسی از آن‌ها گرفتم و سپس برای سرگرمی و شوخی زیر آن عکس مطلب مسخره‌ای با این عنوان که «این افراد‌‌ همان ۲ نفری هستند که در عربستان مورد آزار قرار گرفته‌اند و به خاطر استرس به این روز افتاده و پیر شده‌اند» نوشتم و آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کردم، اما طولی نکشید که این شوخی بی‌مزه به جنجالی بزرگ تبدیل شد و این عکس میلیون‌ها بار در بین کاربران چرخید.

تاجر میانسال که دیگر در میان های های گریه سخن می‌گفت، ادامه داد: پس از این اتفاق ناگهان کارآگاهان پلیس به سراغم آمدند و مرا دستگیر کردند. این اولین باری است که در طول زندگی‌ام حلقه‌های آهنین قانون را بر دستانم احساس می‌کنم. من با انگیزه خاص این اشتباه بزرگ را مرتکب نشدم بلکه تنها هدفم شوخی و خنداندن دوستانم بود ولی در اینجا فهمیدم که دوستانم به خاطر این کار اشتباه من خانه نشین شده و مورد تمسخر دیگران قرار گرفته‌اند. حالا هم اگر چه می‌دانم با آبروی خود و دوستانم بازی کرده‌ام و آن‌ها حاضر به گذشت نیستند، اما نمی‌دانم چگونه باید این شرمساری را جبران کنم تا...

شایان ذکر است به دستور سرهنگ سیدمحسن عرفانی (رئیس پلیس فتای خراسان رضوی) عامل انتشار عکس جنجالی به مراجع قضایی معرفی شد تا به سزای عمل خویش برسد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس فتای خراسان رضوی

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، جنجال ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
آخرین اخبار