انتشارات "نیوند" با مدیر مسئولی"رضا زمانی" به دلیل کمیت پایین آثار چاپی خود از قطار بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جای ماند.

"رضا زمانی"، مدیر مسئول انتشارات "نیوند" در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به  غیبت انتشارات "نیوند" از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: انتشارات ما از بزرگترین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جای مانده است.

وی ادامه د اد: از دلایل غبیت ما در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌توان به تعداد پایین ‌آثار ما و نرسیدن این آثار به حداقل قابل پذیرش برای حضور یک ناشر در بزرگترین نمایشگاه فرهنگی کشور اشاره کرد.

مدیر مسئول انتشارات "نیوند" ادامه داد: تعداد آثار قابل ارائه ما به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 16 اثر بوده که بنابر ضوابط حاکم بر این نمایشگاه باید به 30 عنوان می‌رسید.

زمانی با بیان اینکه حوزه فعالیتی انتشارات "نیوند" به مباحث علوم تربیتی محدود می‌شود، اظهار داشت: "اختلال شخصیت مرزی" به قلم محمود مجید علی‌لو و گروهی از همکاران وی عنوان کتابی است که در صدر آثار پر فروش‌ ما در فروردین ماه سال 1394 قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار