شبكه راديويي سلامت همزمان با سيزدهم ماه رجب، سالروز ميلاد با سعادت اميرالمومنين علي (ع)، برنامه هاي متنوعي را ۱۲ ارديبهشت ماه تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «صبح و زندگي» كاري از گروه سلامت اجتماعي، از ساعت 7 به مدت 80 دقيقه با حضور دكتر فاطمه خزعلي، عضو شوراي انقلاب فرهنگي به موضوع خانواده و جايگاه تربيتي پدر در خانواده اختصاص دارد. 

برنامه «خانه آفتابي» كاري از گروه خانواده، از ساعت 11:05 به مدت 55 دقيقه با حضور كارشناسان به بررسي «نقش پدر در خانواده و چگونگي رفتار با والدين» مي پردازد. اين برنامه داراي بخش هاي متنوعي همچون كارشناسي، گزارش مردمي، نمايش، حديث، موسيقي و ... است. 

برنامه «سايبان آرامش» كاري از گروه سلامت روان، از ساعت 13:20 به مدت 40 دقيقه با حضور روانشناسان «نقش قدرت مديريت مردان در توانمندسازي زندگي زناشويي» را بررسي مي كند. اين برنامه با هدف ارتقاي سواد سلامت روان جامعه در بخش هايي نظير نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد. 

برنامه «سلام جواني» كاري از گروه سلامت و تفريحات، از ساعت 19:10 دقيقه به مدت 40 دقيقه با حضور دكتر ابراهيمي مقدم، روانشناس و عبدالحمن غياث، كارشناس مذهبي به موضوع «الگوپذيري از سيره حضرت علي (ع)» اختصاص دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار