در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد:

تجلیل از مقام معلمان، کارگران و مددکاران اجتماعی

در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر از مقام معلمان، کارگران و مددکاران اجتماعی که به نمایندگی از جامعه خود در صحن شورا حاضر شده بودند، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز در تالار شورا برگزار شد، از جمعی از معلمان، کارگران و مددکاران اجتماعی که به نمایندگی از جامعه خود در صحن شورا حاضر شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، از هر قشر 6 نفر (سه آقا و سه خانم) دعوت شده بود تا هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان تقدیم گردد.


تعامل دو جانبه گامی در جهت ارتقای مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران اشتوان کارلوش شهردار بوداپست در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز سه شنبه در تالار شورا برگزار شد، ضمن بازدید از شورا و دیدار با اعضا با اشاره به منافع مشترک بودافست و تهران اظهار کرد: در زمینه مدیریت شهری و پروژه‌های مشترکی که از گذشته داشته‌ایم، تبادل تجربیات و آموزش‌های جدید کارشناسان دو طرف از اهمیت بسزایی برخوردار است که می‌تواند گام‌های موثری را در زمینه ارتقای مدیریت شهری در بر داشته باشد.

وی افزود: البته فرهنگ در زمینه مدیریت شهری از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و امضای تفاهم نامه تبادلات فرهنگی نیز برای دو کشور لازم و ضروری است.

کارلوش در پایان گفت: بعد از برگشت به بوداپست اولین کاری که انجام می‌دهم، از هیات رسمی شهرداری تهران به سرپرستی آقای قالیباف دعوت می‌کنم تا سفری به بوداپست داشته باشند و اولین گام را در جهت منافع مشترک دو شهر برداریم و برنامه ریزی‌های بلند مدتی را در جهت منافع مشترک داشته باشیم.

گفتنی است؛ تفاهم نامه‌ای نیز دیروز با این مضامین بین دو شهردار امضا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار