نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» از 6 مرداد به دبیری فاطمه گودرزی و با هدف تکریم و ارزش نهادن به جایگاه مادران و نقش مادر برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سينما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس «مادر» ، نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر به دبیری فاطمه گودرزی ۶ تا ۹ مرداد در تهران برگزار می‌شود. 

این جشنواره با هدف تکریم و ارزش نهادن به جایگاه مادران و نقش مادر بعنوان کلیدی‌ترین عنصر تربیتی در جامعه، در دو بخش فیلم و عکس برگزار می‌شود. 

از آنجا که در دغدغه‌های پیدا و پنهان امروز جامعه، تغییر کارکرد و کمرنگ شدن مفهوم والای مادر و نقش او بعنوان نقطه محوری کانون خانواده نکته بسیار مهم و درخور تأملی است، می‌توان با هنر سینما و برگزاری جشنواره‌ای با تمرکز بر نقش، جایگاه و بررسی ابعاد شخصیتی مادر، رجوعی دوباره به این اصلیترین حلقه تربیتی و فرهنگسازی جامعه داشت. 

گفتنی است، این جشنواره در بخش فیلم در دو گروه فیلمهای با موضوع مادر و فیلمهای مادران فیلمساز برگزار می‌شود، که تلاشی است برای تماشای نگاه فیلمسازان کشورمان به موضوع مادر و همزمان نگاه مادران فیلمساز به جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند. 

شایان ذکر است نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس «مادر» به دبیری فاطمه گودرزی و با همراهی و حمایت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.