«رام کردن مرد سرکش» نمایش جدید بهرام تشکر همزمان با افتتاح سالن تئاتر کوروش به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران، تئاتر کمدی «رام کردن مرد سرکش» به کارگردانی بهرام تشکر بر اساس نوشته نیل سایمون از نیمه دوم خرداد ماه در سالن البرز مجتمع کوروش همزمان با افتتاح سالن‌های تئاتر این مجموعه به روی صحنه می‌رود.

گروه نمایش «رام کردن مرد سرکش» تمرینات خود را که گاهی به روزی 7 ساعت هم می‌رسد از اوایل اردیبهشت ماه شروع کرده‌اند به همین منظور گفتگویی را با کارگردان این نمایش انجام دادیم.

بهرام تشکر در خصوص داستان این اثر گفت: این نمایش روایتگر خانواده‌ای است که پسر کوچک آن در گریز از اختلاف‌ها و در سودای آرزوهای جوانی به نزد برادر بزرگترش می‌رود.

«رام کردن مرد سرکش» ترکیبی از کمدی رفتاری، کلامی و موقعیت، درباره‌ی بحران‌های خانواده و روابط فرزندان با پدر و مادر است.

وی در خصوص ملاک اصلی‌اش در مورد انتخاب بازیگران بیان کرد: اجرای نمایشنامه‌های نیل سایمون مستلزم حضور بازیگران توانمند و پرانرژی است و از آنجا که جنس نقش‌ها بسیار باطراوت است در انتخاب بازیگران از هنرمندان باانگیزه، باسابقه و توانمند دعوت کرده‌ام.

وی در مورد تأثیر این اثر بر مخاطبان عنوان کرد: نمایش «رام کردن مرد سرکش» از آن دست آثاری است که برای توده مردم جذاب است و مخصوص مخاطبی از یک قشر خاص نیست، شخصیت‌ها برای مخاطب بیگانه نیستند و هر فرد برخورد با یک یا دو نفر شبیه به شخصیت‌های نمایش را تجربه کرده است.

تشکر در خصوص میزان استقبال اظهار داشت: من و تمام گروه نمایشنامه «رام کردن مرد سرکش» سعی کردیم آیینه‌ای از روابط مردم جامعه را به گونه‌ای که با فرهنگ مردممان تطبیق داشته باشد به بهترین شکل به صحنه ببریم.

وی در ادامه افزود: با توجه به همزمانی افتتاحیه نمایش با آغاز کار سالن‌های تئاتر مجتمع فرهنگی و تجاری کوروش غرب تهران امیدوارم میزان استقبال همچون تلاش گروه بسیار باشد.

گفتنی است، حسین کشکی اصل، سام کبودوند، رضا فیاضی، لیلا بلوکات، آناهیتا همتی، هایده حائری بازیگران این نمایش هستند.

عوامل دیگر نمایش عبارتند از: طراح لباس: سارا ضیا، طراح پوستر: عرفان به کار، مدیر تولید: حسام امام، گروه کارگردانی: امیر تشکر- سونیا سعادتی، عکاس: فهیمه حکمت، مشاور تبلیغات و روابط عمومی: مرجان سمندری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار