سید احمد خاتمی:

هیچ چیز نمی تواند جایگزین کتاب شود

امام جمعه تهران گفت: من از مسئولین نظام به حساب نمی آیم و به عنوان یک طلبه ای که کتاب و کتابخوانی را دوست دارم در این جمع حاضر می شوم.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران حاضر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سید احمد خاتمی امام جمعه تهران در خصوص توصیه خود به دیگر مسئولان کشوری در رابطه با کتاب و نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران گفت: من از مسئولین نظام به حساب نمی آیم و به عنوان یک طلبه ای که کتاب و کتابخوانی را دوست دارم در این جمع حاضر می شوم.

وی افزود: حقیقت این است که فرهنگ کتابخوانی در کشور باید بیشتر کار شود ؛  به خصوص در صدا و سیما و در رابطه با  فرهنگ  و فناوری های جدیدی که در دنیا و در ایران ما آمده  است و جای کتاب را نمی گیر د و  نباید فناوری های جدید را جایگزین کتاب کرد.

خاتمی در ادامه اظهار داشت: فرهنگ کتاب وکتابخوانی سبب ارتقاء فرهنگی یک ملت می شود و امیدواریم که این نمایشگاه و نمایشگاه های امثال آن و نمایشگاهی که در استان ها نیز برپا می شود؛ گام ارزشمندی در مسیر نشر فرهنگ کتابخوانی باشد.

وی در پایان در خصوص دلیل آنکه بعضی انتشارات بعد از شروع نمایشگاه توقیف شده اند خاطر نشان کرد: معنای این حرف این است که مسئولان محترم نمایشگاه قبل از برپایی نمایشگاه دقت بیشتری بکنند و با مسئولان مربوطه هماهنگ باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار