گروه افراط گرای مسلح داعش روز یکشنبه اعلام کرد کنترل تمام شهر رمادی را به دست گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، اعلام این خبر در از سوی این گروه تروریستی در  حالی است تقویت این گروه بلحاظ تسلیحاتی از سوی برخی کشورهای عربی و غربی همچنان ادامه دارد.
در عین حال سهل انگاری در مبارزه با این گروه از سوی ائتلاف به رهبری آمریکا سبب شده تا برخی کشورهای غربی نیز به نیت آن کشور در مبارزه با ترورسیم تردید داشته باشند.

در همین رابطه و در خبری دیگر "میلوش زمان" رئیس جمهور چک خواستار پرهیز از سهل انگاری در برابر گروه تروریستی داعش شد زیرا چنین کاری موجب افزایش قدرت این گروه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سانا از پراگ، زمان در سخنانی در شهر تریزن جمهوری چک تاکید کرد نباید واکنش جهانی به گروه تروریستی داعش به برپایی راهپیمایی و تظاهرات محدود شود بلکه باید به مقابله نظامی با این گروه پرداخت به ویژه آن که این گروه می خواهد جهان را به قرون وسطی بازگرداند. وی گفت هزاران جوان ساکن اروپا به داعش پیوسته اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدایا به داد مظلومان عالم برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
قال رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم: اذا ظهرت البدء و علي العالم ان يظهر علمه و الا فعليه لعنه الله. وقتي بدعتها آشكار مي شود بر گردن هر عالمي است كه علم خود را در برابر اين بدعتها آشكار كند و الا مورد لعنت خداوند متعال واقع مي شود.
-
ناشناس
۰۸:۰۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
وا مصیبتا : ما زنده باشیم و هنوز این گروهک وحشی جولان بدهد... خدا لعنت کند کسانی را که از این گروهک حمایت می کنند.یک مشت شغال ببین چکارها میکنند.
آخرین اخبار