مدير ارتباطات وامور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران گفت : استفاده از مترو در دو ايستگاه نزديك به نمايشگاه كتاب در مقايسه با روزهاي عادي 85 درصد رشد داشته و مقايسه اين آمار در روزهاي تعطيل نشان از 8 برابر شدن مسافران دارد.

 احسان مقدم مشاور مديرعامل و مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار شهري باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به برگزاري بيست و هشتمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران در روزهاي 16 تا 26 ارديبهشت ماه اظهار كرد: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی و شهیدبهشتی در خط یک مترو تهران در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شد تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه کتاب، استفاده از مترو باشد.

وي افزود: در ايام برپايي نمايشگاه بين المللي كتاب به طور ميانگين روزانه حدود 100 هزار نفر از طريق مترو به اين نمايشگاه رفتند.

مقدم با بيان اينكه در مجموع يك ميليون و 65 هزار نفر در ايام برگزاري نمايشگاه كتاب از دو ايستگاه مصلي و شهيد بهشتي استفاده كردند تصريح كرد: بيشترين آمار تردد مسافر در اين دو ايستگاه روز پنجشنبه 24 ارديبهشت و كمترين آمار مسافر روز شنبه 26 ارديبهشت ماه گزارش شده است. 

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران در پايان گفت: شركت بهره برداري مترو تهران در ايام برگزاري نمايشگاه بين المللي كتاب با استفاده حداكثري از نيروي انساني وتجهيزات سعي كرد تا بهترين خدمات را به مسافران خود ارائه كند و در اين راستا ضمن كاهش فاصله گذر قطارها در ايام تعطيل نسبت به اعزام قطارهاي فوق العاده در زمان ازدحام مسافران هم اقدام كرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مترو ، کتاب ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار