جنگنده های سعودی حومه صنعا را بمباران کردند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، جنگنده های ائتلاف سعودی روز گذشته حملات شدیدی به حومه صنعا انجام دادند.

اسکای نیوز به نقل از برخی منابع مدعی شد جنگنده های ائتلاف، انبارهای سلاح انصارالله را در مناطق کوهستانی حومه صنعا هدف قرار دادند. هواپیماهای سعودی خانه علی عبدالله صالح، رئیس جمهور مخلوع یمن را نیز در منطقه "سنهان" در صنعا هدف گرفتند. جنگنده های سعودی پایگاه های انصارالله را در استانهای صعده و حجه و شهر إب هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، شب گذشته جنگنده های سعودی، نیروهای انصارالله را در مقر لشکر 15 پیاده نظام ارتش در شهر زنجبار در استان ابین واقع در جنوب یمن هدف قرار دادند. در استان جوف نیز گزارشها از درگیری نیروهای انصارالله با شبه نظامیان هوادار منصور هادی حکایت دارد.

شبکه المنار نیز گزارش داد ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند در منطقه "صبر" در استان تعز پیشروی کرده و برخی از پایگاه های وابسته به القاعده و حزب اصلاح را تصرف کنند. شبکه المیادین نیز گزارش داد  فائزه سلام از اعضای حزب سوسیالیست یمن مدعی شد حملات جنگنده های عربستان به پایگاه های نظامی و انبارهای سلاح انجام می شود. وی همچنین گفت: تا زمانی که قطعنامه 2216 شورای امنیت درباره یمن اجرایی نشود وارد هیچ مذاکره ای با انصارالله نخواهیم شد.

شبکه خبری المنار در خبری فوری اعلام کرد ارتش یمن با همکاری کمیته های مردمی موفق شدند عناصر القاعده را از شهر حوطه در استان لحج بیرون برانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار