مديركل ورزش و جوانان مازندران از برگزاري دومين اجلاس امور جوانان كشورهاي حاشيه درياري خزر در مازندران با شعار "درياي خزر و درياي صلح و توسعه" خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ حبيب حسين زادگان گفت: دومين اجلاس امور جوانان كشورهاي حاشيه درياي خزر با شعار درياي خزر درياي صلح و توسعه به ميزباني مازندران در چالوس برگزار مي شود.

حبيب حسين زادگان با بيان اينكه اين همايش طي روزهاي پنجم تا يازدهم خرداد همزمان با هفته جوان در چالوس برگزار مي شود، اذعان داشت: بخشي از سخنان دكتر حسن روحاني در چهارمين اجلاس كشورهاي حاشيه درياي خزر براي مهمانان كشورهاي خارجي و داخلي پخش خواهد شد.

وي اذعان داشت: با توجه به ظرفيت هاي استان مازندران انتظار مي رود با هماهنگي هاي بعمل آمده با معاونت ستاد در سطح استان و با همكاري دستگاه هاي عضو ستاد ساماندهي به ويژه استانداري و فرمانداري به يكي از برنامه هاي ماندگار حوزه جوانان تبديل خواهد شد.

مديركل ورزش و جوانان مازندران از اهميت ويژه اين نشست در استان مازندران خبر داد و افزود: اين نشست از نظر ديپلماسي عمومي و ديپلماسي جوانان در كسب منافع ملي براي كشورهاي راستاي اين حوزه تاثير و نقش موثري دارد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.