مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: همایش بسیج رسانه کشور با محوریت دانشجوی شهید حجت الاسلام محمدعلی روحانی فرد در سالن اشراق صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ علی محمد جعفری افزود: در این همایش علاوه بر تجلیل از خانواده شهید از نرم افزار موبایلی معرفی شهید روحانی فرد به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور رونمایی شد.

وی افزود: دانشجوی شهید حجت الاسلام محمدعلی روحانی فرد از فعالان انقلابی عرصه رسانه کشور در پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌روند؛ ایشان از اهالی روستای ایلوار غرب استان گلستان بودند که توانستند در نخستین روزهای پیروزی انقلاب با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر مسئول اولین هفته نامه استان مازندارن با عنوان هفته نامه پیام مستضعفین فعالیت خود را در جهت تنویر افکار عمومی و تثبیت ارزش‌های انقلاب آغاز کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به سابقه جانبازی شهید روحانی فرد در زندان‌های ساواک ذیل فعالیت‌های مستمر در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی، خاطرنشان کرد: ایشان در سن 41 سالگی در تهاجم موشکی هواپیمای عراقی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و با توجه به سابقه درخشانی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و انقلابی رسانه دارند به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه کشور در سال 94 انتخاب شدند.

یادآور می شود: در این همایش که عصر دیروز برگزار شد،از خانواده های شهید معززی ، طاهری و حسینی که بعنوان شهیدان عرصه رسانه هستند نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/س

 

برچسب ها: گلستان ، همایش ، بسیج ، رسانه ، شهید ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.