عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي گفت: لازم است بنياد سعدي مورد حمايت مسئولين واقع شود و اعتبارات لازم در راستاي اهداف نظام و براي گسترش زبان فارسي در اختيار اين بنياد قرار بگيرد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بنياد سعدي، محمد ابراهيم نكو نماينده مردم رباط كريم و بهارستان در گفتگو با خبرنگار بنیاد سعدی، گفت: يكي از راه هاي صدور انقلاب اسلامي ايران توسعه و گسترش زبان فارسي در كشور هاي ديگر است.

وي ادامه داد: منظور از صدور انقلاب، ارزش ها و توانمندي ها و مسائلي است كه به جامعه بشري و نجات آن بر مي گردد و مي تواند منجر به تعالي انسان شود.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: زبان فارسي را بايد در جهان و كشور هاي مختلف آموزش دهيم تا ارتباط و تعاملشان با ايران برقرار شود.

وي افزود: زبان فارسي غني و داراي محتوا و مطالب بسيار معتبر و ارزشمندي است كه خيلي كشور ها آشنا نيستند بر اين اساس بايد آن را معرفي كرد ضمن اين كه  هر چه آموزندگان اين زبان بيشتر باشد مي توان توانايي هاي زبان فارسي را به راحتي معرفي كرد.

نكو عنوان كرد: لازم است بنياد سعدي مورد حمايت مسئولين واقع شود و اعتبارات لازم در راستاي اهداف نظام و  براي گسترش زبان فارسي در اختيار اين بنياد قرار گيرد. 

وي تصريح كرد: مديران و دست اندركاران بنياد بايد تلاش كنند با معرفي و ارائه برنامه هاي اين بنياد اعتباري از رديف هاي بودجه كه براي اين نوع اقدامات ارزشمند در اختيار سازمان ها و نهاد قرار مي گيرد، استفاده كنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار