معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران از برنامه‌ریزی‌های لازم برای توزیع کالاهای ضروری مردم در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با اجرای طرح ضیافت در استان تهران خبر داد.

اجرای طرح ضیافت همزمان با ماه مبارک رمضان/ برخورد تعزیرات با تخلف قیمت هابه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،نعمت‌اله ترکی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران در جلسه تنظیم بازار که امروز( یکشنبه )در سالن جلسات معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری برگزار شد با بررسی نحوه توزیع کالاهای ضروری همزمان با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان در نظر داریم هر کالایی که در این ماه عرضه می شود، از مرغوبیت و کیفیت خوبی بهره مند  باشد تا مورد استفاده مردم قرار گیرد. 

وی در خصوص اقلامی که در این ماه عرضه می شود افزود: 9 فقره کالای مخصوص این ماه شامل مواد پروتئینی از جمله ، گوشت مرغ ، گوشت قرمز،‌تخم مرغ، روغن، نان، شیرینی جات، حبوبات، برنج و شکر است که بحث تامین و توزیع این کالاها بسیار مهم است. 

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران  در خصوص شبکه‌های توزیع این کالاها تصریح کرد:  این مراکز شامل فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه و شهروند در سطح کل استان است و هر کالایی که قرار باشد توزیع شود در این مراکز توزیع خواهد شد. 

ترکی در پایان گفت: نظارت شامل دو بخش فرمانداری و عملیاتی است که جزء نظارت صنفی و سایر دستگاه های مربوطه محسوب می شود و ما انتظار داریم اگر در مراکز توزیع کالاها تخلفی در خصوص قیمت‌ها  صورت گرفت با آن برخورد شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: قیمت ، رمضان ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار