استاندار اردبیل گفت: باید بانک های عامل و مدیران مجموعه های کار آفرینی تحویل خوبی را در پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه خود اشتغالی بوجود بیاورند.

ایجاد اشتغال نیازمند همکاری جدی دستگاه های اجرایی و بانک های عاملبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  استاندار اردبیل با اشاره به این که  اشتغالزایی در استان نیازمند همکاری جدی دستگاه های  اجرایی و مجموعه های کارآفرینی و بانک های عامل دارد گفت: باید بانک های عامل و مدیران مجموعه های کار آفرینی تحویل خوبی را در پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه خود اشتغالی بوجود بیاورند تا شاهد توسعه و ایجاد اشتغال مولد در مددجویان کمیته امداد باشیم .

مجید خدابخش افزود : باید برای موفقیت واحدهای تولیدی و کارخانه های استان اردبیل تفکیک بخش فروش یک کارخانه از تولید آن مورد توجه قرارگیرد .

وی تصریح کرد : براساس گزارش ارائه شده تعدادی از بانک های عامل توانسته اند بخش عمده ای از تعهدات خود درخصوص ارایه تسهیلات خود اشتغالی  عمل نمایند .

رییس کارگروه تخصصی اشتغال در استان ادامه داد : عملکرد برخی از بانک ها در ارایه تسهیلات خوداشتغالی چندان مطلوب نیست و مدیران عامل بانک ها با همکاری دستگاه های اجرایی بایستی فعالیت بیشتر به افزایش میزان پرداختی در حوزه خوداشتغالی اقدام کنند تا بتوانیم زمینه رابرای ایجاد اشتغال در بین جوانان در استان فراهم کنیم .

خدابخش از بانک های عامل استان خواست تا با همکاری دستگاه های اجرایی روند ارایه تسهیلات خود اشتغالی راباسرعت و شتاب بیش تر مورد پیگیری و هدف گزاری قرار دهند تا پرداختی در حوزه خود اشتغالی به میزان قابل قبول افزایش یابد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد : تولید ، فروش و تخصص سه بخش متفاوت از هم هستند که هم اکنون در کل دنیا بخش فروش یک کارخانه از تولید آن تفکیک شده است و باید به این مهم دقت توجه بیش تر شود .

انتهای پیام/
برچسب ها: استاندار ، اشتغال ، بانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار