عضو شورای شهر گفت: وضعیت زمین اطراف دانشگاه تهران نامطلوب است و بعد از 20 سال هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  اسماعیل دوستی عضو شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز با انتقاد از بلا تکلیفی زمین اطراف دانشگاه تهران اظهار کرد: زمین اطراف دانشگاه تهران بلا تکلیف است و بعد از 20 سال هنوز اقدامی در آن صورت نگرفته و در حال حاضر در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برد و باید هرچه سریعتر در مورد آن تصمیم گیری شود.

دوستی در تذکر دوم خود به اشاره به طرح تعریض پیاده روی ولیعصر افزود: طرحی که به امضای 21 نفر رسیده بود و مبنی بر تعریض پیاده روی لاین قبلی ولیعصر از پارک وی تا میدان ونک بود، هنوز مشخص نشده و مسئله‌ای که در اینجا اهمیت دارد این است که املاک واقع در این منطقه دولتی است و به راحتی می‌توان این کار را انجام داد اما چرا هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

چمران در ادامه اظهارات دوستی و در پاسخ به او گفت:‌ 10 روز پیش با رئیس دانشگاه دیداری داشتم و در مورد زمین‌های اطراف دانشگاه مباحثی مطرح شد و علیرغم اینکه وام برای اجرای طرح آن زمین گرفته شده و اقساط خارجی آن نیز هنوز پرداخت می‌شود، اما هیچ اقدام مطلوبی در آن زمین صورت نگرفته و امیدواریم با دیداری که با فرهادی و قالیباف داریم، این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

چمران در ادامه گفت: همان زمانی که در مورد این زمین تصمیم گیری می‌شد، نظر دادم که این تصمیم مطلوب نیست، چرا که دانشگاه تهران و دانشگاه امیر کبیر طرح دارند و در کمیسیون ماده 5 نیز تصویب شده و اجرای مبالغ هنگفت بودجه نیاز دارد که امیدواریم فرهادی و قالیباف این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

چمران همچنین با اشاره به تذکر دوم دوستی در خصوص تعریف پیاده راه ولیعصر تصریح کرد: این طرح در کمیسیون معماری و شهرسازی است و اگر مورد بررسی دوستان قرار گیرد، نتیجه نهایی آن مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار