تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) گفت: غربی‌ها خوب می‌دانند که مردم ایران پای اصول انقلاب، نظام و تمامیت ارضیشان ایستاده‌اند و اگر مسئله‌ای درباره امنیت کشور به وجود آید، سرسوزنی اختلاف داخلی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)در دیدار با اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) ضمن قدردانی از دبیر و اعضای این ستاد اظهار داشت: دبیر و اعضای ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) با تلاش‌های چندین ماهه و طاقت‌فرسا توانستند بازسازی حرم امام راحل را به اتمام برسانند که من از این ستاد و همچنین از معاونان وزارت کشور و نمایندگان اقلیت‌های دینی قدردانی می‌کنم.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه انسان این قدرت را دارد که وقتی هدف والایی برای خود تعیین کرد، بر ترس غلبه کند، افزود: البته شجاعت یعنی هزینه‌کردن برای هدفی که ارزشش را داشته باشد، از این رو باید بگویم اوج این شجاعت در وجود حضرت سیدالشهدا(ع) بود.  
 
حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی اظهار داشت:حضرت امام(ره) نه تنها از دشمنان داخلی بلکه از دشمنان خارجی هم ترسی نداشتند، برای مثال یک در زمان جنگ و هنگامی که دشمن شهرها را باموشک مورد هدف قرار می‌داد، بنده به همراه مرحوم حاج احمدآقا به منزل امام(ره) رفتیم، ایشان در آن شرایط آرامش عجیبی داشتند که منشا این شجاعت، ایمان به خدا بود.  
 
تولیت آستان امام خمینی(ره) گفت: روزی که امام(ره) فرمودند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" ما چیزی در اختیار نداشتیم، اما امام(ره) نترسیدند، همچنین آن روزی که باید صلح می‌کردیم، ایشان از حرفها واهمه‌ای نداشتند و البته روزی که باید مبارزه را شروع می‌کردند از مرگ نترسیدند.
 
وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر منطقه با شرایط پیچیده‌ای مواجه است و یک جریان متحجر بی‌دین که به ظاهر با پرچم دین و اسم پیامبر(ص) وارد شدند، اقدامات و جنایت‌هایی مرتکب می‌شوند که هیچ لاابالی در ۲۰۰ سال گذشته مرتکب آن نشده است.  
 
تولیت آستان امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه صهبونیستها مسئول به وجود آمدن گروهکی با نام داعش هستند، گفت: یکی از نعمت‌های الهی کشورمان امنیت است که باید قدر این امنیت را بدانیم.  
 
حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تاکید کرد: غربی‌ها هم خوب می‌دانند که مردم ایران پای اصول انقلاب، نظام و تمامیت ارضیشان ایستاده‌اند و اگر مسئله‌ای در این رابطه به وجود آید، سرسوزنی اختلاف داخلی نخواهند داشت.  
 
وی اظهار داشت: آن روزی که فرمانده کل قوا تصمیم بگیرند در مقابل اجانبی که امنیت ما را تهدید می‌کنند، بایستیم در کشور هیچ فرقی بین جریان‌های سیاسی وجود نخواهد داشت.  
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۰۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
مردم امتحانشان راد ر خصوص دفاع از انقلاب به اثبات رسانیدهاند
آخرین اخبار