اصفهان؛

حضور دو نماینده کارفرمایان کشور در نشست ILO

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: هفته آینده در نشستILO در ژنو به نمایندگی از کانون عالی کارفرمایان کشور حضور پیدا می کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در مجمع عمومی سالیانه کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان، با بیان اینکه در این نشست درخصوص صنایع کوچک و متوسط سخنرانی خواهیم کرد، افزود: تلاش می کنیم تا در ژنو، کارفرمای ایرانی و جامعه کار و تولید ایران را به خوبی معرفی کنیم.

رییس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های یک سال گذشته این کانون، عنوان کرد: تاکنون با انجام 550 ساعت-جلسه کار کارشناسی، 310 کارت کارفرمایی صادر شده است که 94 تا از آنها زرین، 138 تا سیمین و 78 کارت بلورین بوده است.

سهل آبادی اضافه کرد: در این دوره کانون، همچنین 6720 نفر-ساعت، جلسه برای آموزش قوانین و مقررات و مسایل مرتبط با کارفرمایان برگزار شده است.

وی همچنین از تشکیل انجمن‌های صنفی بیمارستان های خصوصی و دندانپزشکی در این دوره کانون خبر داد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در ادامه صحبت های خود، حمایت از تشکل ها را مهمترین وظیف اتاق دانست و گفت: در کمیسیون تشکل های اتاق، برای حمایت از تشکل ها، برنامه ریزی خواهیم کرد.

گفتنی است انتخابات کانون انجمن های صنفی کارفرمایان استان اصفهان، چهارشنبه ششم خرداد برگزار شد و آقایان سیدعبدالوهاب سهل آبادی، رضا چینی، حمیدرضا شجاعت، محمد گوهریان و علی حاج رسولیها در بخش صنعت، و محمدرضا نیلفروشان، مرتضی سلیمی، مهدی جعفرپیشه و کوروش رحیمی در بخش حرف به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب شدند. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: خانه ، صنعت ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.