سردار محمد نقدی گفت: امروز تهدیدهای آمریكا مفهوم خود را از دست داده و تهدیدهایش به شعارهایی بدون پشتوانه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار محمدرضا نقدی در همایش 36 سال مقاومت در سالن همایش‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه امروز برخی افراد پیرو خط امام(ره) هستند اما تفکر ارتباط با آمریکا را مطرح می کنندافزود: اگرمی خواهید ذلیل نشوید باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستاد،اما اگر می‌خواهید ذلیل شوید بروید و با آمریکا رابطه برقرار کنید.

وی با بیان موضع ملت ایران را در خصوص مذاكرات هسته ای موضع مقام معظم رهبری است گفت: رهبری از تلاش مذاكره كنندگان هسته ای رضایت دارند و انتظار ایشان پایداری براصول و حفظ منافع ملت ایران است كه توسط رهبری و نخبگان بارها بیان شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خطوط اصلی مذاكرات كه منافع ملت در آن دیده شده است افزود:مقام معظم رهبری اصول و مبانی مذاكرات را به طور كامل بیان كردند و لغو همه تحریم ها در روز توافق و نه تعلیق آن ها را یكی از مهم ترین اصول مذاكرات هسته ای بیان كرده اند.

سردار نقدی با یادآوری اینکه عده‌ای هنوز گمان می‌کنند بدون کوتاه آمدن در مقابل قدرت‌ها نمی‌توان زندگی آرامی داشت و این مشکل همیشه گریبانگیر کشور ما است،متذکر شد: افرادی که به دیکتاتورها میدان می‌دهند تا کشورشان را اشغال کنند نباید انتظار آرامش داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه و جهاد برای امنیت بوده و عقلانی و منطقی است، تصریح کرد: درست است که جنگ تلفات دارد اما در پی این تلفات امنیت بزرگی حاصل می‌شود.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.