دومین جشنواره رنگین کمان با هدف ارتقای مهارتی مربیان مهد کودکها برای ترویج فرهنگ بومی و ملی در بین کودکان در مشهد به پایان رسید.

مدیرفرهنگسرای کودک وآینده درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان اینکه بیش از364مهد کودک از سطح شهر مشهد در این جشنواره شرکت کردند؛ گفت: مشهد به 8 منطقه تقسیم و از هر منطقه 3 نفردر مرحله مقدماتی برنده شدند، که مجموعا 24 نفردر 5 قالب به مرحله نهایی رسیدندودر مرحله پایانی نیز از هرقالب 3نفر برگزیده شدند.

حجت الاسلام فخر اکبری افزود: رقابت بین کودکان ومربیان در 5 قالب  ،2قالب ویژه مربیان با موضوعات بازی وقصه گویی و3 قالب شعرخوانی ،دکلمه ونقاشی برای کودکان صورت گرفت.

دبیر دومین جشنواره رنگین کمان نیز گفت: بیش از 7سری محصول مخصوص جشنواره در فرهنگسرا بصورت بروشور،کتاب وپوسترتهیه ودر اختیار مهد کودکها قرار گرفت تا ابزار انتقال فرهنگ احترام را داشته باشند.

رسولی افزود: برای اولین باردر این جشنواره 2جلد کتاب تخصصی در حوزه منابع دینی با موضوع احترام به والدین وهمسایه به مهدکودکها واگذار شد.

وی اظهار کرد: در حال برنامه ریزی برای برگزاری نوبت سوم این جشنواره در مهرماه 94 هستیم تامحتوای آموزشی مهدکودکهای شهر بهشت راغنی کرده و مشهد بعنوان قطب مرکزی در حیطه فعالیت های کودک بشمار آید.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.