وزير آموزش پرورش با بيان اينكه مجوز استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور داده شده است، گفت:در همین راستا طبق قانون و مجلس، تصمیمات خوب گرفته شده و قرار است استخدام مربیان پیش‌دبستانی را در اولویت قرار ‌دهیم.

5 هزار نيرو در آموزش و پرورش استخدام مي‌شوند/استخدام مربیان پیش‌دبستانی را در اولویت
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، علی اصغر فانی وزير آموزش و پرورش شب گذشته در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان خوزستان كه در اهواز برگزار شد با اشاره به مجوز استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: سهم آموزش و پرورش خوزستان در این استخدام ویژه خواهد بود.

وي افزود: در همین راستا طبق قانون و مجلس، تصمیمات خوب گرفته شده و قرار است استخدام مربیان پیش‌دبستانی را در اولویت قرار ‌دهیم.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال «همدلی و همزبانی ملت و دولت»، برگزاری اینگونه جشنواره‌ها را در راستای تحقق این شعار دانست و گفت: به طور میانگین روزانه 7. 5 کلاس توسط خیران ساخته می‌شود و در صورتی که هر کلاس درسی بتواند 30 سال خدمت ارائه دهد، به طور متوسط هر سال به 900‌ دانش‌آموز خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم فضاهای آموزشی کشور غیر استاندارد هستند، خاطرنشان کرد: با تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی، همه پروژه‌های نیمه‌کاره می‌توانند در اختیار خیران قرار گیرد تا بدین ترتیب کمک شایان و بسیار بزرگی به آموزش و پرورش به منظور تکمیل فضاهای نیمه تمام آموزشی ارائه شود.

فانی گفت: امیدواریم با اجرای سند تحول، بتوانیم کیفیت آموزش و پرورش را در شان جمهوری اسلامی افزایش دهیم، زیرا سند تحول به عنوان زیرساخت برنامه ششم توسعه در بخش آموزش و پرورش، می‌تواند بسیار کارآمد عمل کند.

وزير آموزش پرورش در پايان تاكيد كرد: آموزش و پرورش خوزستان نیاز به رسیدگی خاص در دو بخش دارد، یکی از این بخش‌ها کمبود فضاهای آموزشی و تربیتی است که این رسیدگی را می‌توانیم با همکاری و همفکری استانداری خوزستان ساماندهی کنیم و دومین بخش، مسئله کمبود نیروی انسانی است که به علت ناامن بودن استان در برهه‌ای از زمان بخش اعظمی از نیروهای آموزشی به نقاط دیگر کشور انتقال یافتند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
بابا شما تو حقوق همین ها موندین بیخیال
Iran (Islamic Republic of)
علی ش
۲۱:۱۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
هردم ازاین باغ بری میرسد
اونایی که هستندحسابی مفرح شدندچه اشکالی داره سری جدید هم اضافه بشن
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۷:۴۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
با سلام

با توجه به کاهش شدید جمعیت در سالهای اینده به نظر من دیگر مدرسه سازی نیازی ندارد و خیران محترم این پولها را خرج مشکلات جوانان کنند چرا که همین فضاهای اموزشی تا چند سال اینده خالی از سکنه میشوند.
با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۷:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
چرا سهم خوزستان ویژه است ولی جاهای دیگه ویژه نیست
آخرین اخبار