در آستانه بازي هاي المپيك اروپايي 2015 باكو، ناصر وطن مسئول امور كنسولي سفارت كشورمان در جمهوري آذربايجان از هموطنان و مسافران ايراني كه براي ديدن بازي هاي المپيك اروپايي 2015 باكو قصد سفر به اين كشور را دارند خواست تا قبل از سفر روادید ورود به آذربايجان را دريافت نمايند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، وي تاكيد كرد در طول بازي ها امكان اخذ رواديد در فرودگاه ها و مبادي ورودي جمهوري آذربايجان مقدور نمي باشد و داشتن بليط مسابقات براي ورود و اقامت در جمهوري آذربايجان كافي نيست. وي گفت با توجه به مقررات سختگيرانه جمهوري آذربايجان در مورد مواد مخدّر و داروهاي آرام بخش، مسافران ايراني به اين موضوع توجه نمايند.

وطن از هموطنان ايراني خواست قبل از خروج از كشور آدرس و شماره تلفن هاي سفارت و بخش كنسولي سفارت در باكو را به همراه داشته تا در صورت مواجهه با مشكلي، امكان تماس با سفارت را داشته باشند.
وي گفت مسافراني كه قصد اقامت بيش از 10 روز را در جمهوري آذربايجان دارند حتماً‌ در ابتداي سفر به سرويس دولتي مهاجرت مراجعه و كد لازم را دريافت و تا زمان خروج از جمهوري آذربايجان اين كد را نزد خود حفظ نمايند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار