ساری؛

استکبار جهانی و امریکا عامل همه فتنه های منطقه بویژه جنایت علیه مردم یمن و سوریه است

یادواره 76 شهید شهر رستمکلا بویژه شهیدان سید ابراهیم و سید مهدی لطیفی و محمد جواد اصغری عصر دیروز در تکیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در این مراسم یکی از اساتید حوزه و دانشگاه مازندران قدرت اسلام را چهار محور اعتقادات به دین مقدس اسلام ، رهبری ، خون شهدا و قدرت بسیج بیان کرد .

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به سخنان امام راحل افزود : امام (ره) فرمودند در مقابل تهاجم تمام دشمنان هیچ نگرانی نداشته باشید چون پشتوانه انقلاب ما خون شهیدان است و ملت ما با تاسی از شهدا صدر اسلام این مقاومت و ایستادگی را آموخته اند که با پیروی محض از رهبری و ولی فقیه می توان در مقابل تمام قدرت های تا دندان مسلح ایستاد .

وی که خود از بسیجیان دوران فتح خرمشهر بود خاطراتی از شهید آوینی و شهید ابوعمار از عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر بیان وتصریح کرد : ما این امنیت موجود در کشور را مدیون خون شهدا و پاسداری امت شهید پروری همچون مردم غیور استان مازندران بویژه شهر رستمکلا که با اهدا 76 شهید سهم خود را در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایفا کردند هستیم.

اکبری در پایان سخنانش تصریح کرد: استکبار جهانی و امربکا عامل تمام فتنه های منطقه بویژه جنایت علیه مردم یمن و سوریه است و شما که به مردم مظلوم یمن نگاه می اندازید ظلم بیشمار آل سعود را می بینید که این ها هم ترفندهای استکبار است که اینبار از آستین کشور عربستان بیرون آمده است .

در پایان مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت به نوحه سرایی و مرثیه خوانی به یاد شهدای کربلا و شهدای دفاع مقدس پرداختند .
 

انتهای پیام /گ

 
برچسب ها: استکبار ، امریکا ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.