امروز جاهلیت مدرن همراه با آگاهی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در حسینیه شهیمرزادی‌های نکا با گرمی داشت یاد و خاطر امام و شهدا گفت:ماه رجب وشعبان ماه‌های مبارکی هستند که مقدمه ای برای ضیافت ماه خداوند است.

احمدعلی مقیمی افزود:دو کاراساسی پیامبران ایجاد جنبش و اصلاح در حوزه روحی و روانی و ایجاد یک حکومت بر مبنای قسط وعدل بود.

وی گفت: در عصر پیامبر جاهلیت مردم همراه با نا آگاهی بود اما در امروز جاهلیت مدرن همراه با آگاهی است.

مقیمی بیان داشت: در زمان پیامبر پدر فرزند را در گودال زنده به گور می کرد امروز جنایتکاران منافع طلب و وابسته به قدرت برای کسب قدرت به برادر کشی می پردازند هر دوی این حرکت در جوامع بشری حرکتی جاهلانه است.

وی افزود:متاسفانه یک عده دنبال خرافه هستند و ایران هراسی را در دنیا مطرح می کنند که باید حواسشان به این خرافه هایشان باشد.

به گفته نماینده مردم در خانه ملت،ما بر مبنای این خرافه قصد سلطه طلبی نداریم ،سلطه گران کسانی هستند که از تروریسم حمایت می‌کنند از افزادی مثل صدام حمایت کردند به او پول و سلاح شیمیایی دادند.

مقیمی گفت: این منطق اسلام و دین ما هست که به فریادرس مظلومان جهان بشتابیم.

وی افزود: مسئول رسمی آمریکا بعد از 18 ماه که مبارزه می کنیم تهدید نظامی می‌کند و وزیر خارجه رژیِم صهیونیستی می‌گویده تنها راه مبارزه با ملت ایران بمب اتم است.

وی در ادامه گفت:این در حالی است که دشمن انتظار دارد ما به آنها اعتماد کنیم ، هیچ وقت ما به چنین کسانی اعتماد نخواهیم کرد.

مقیمی بیان داشت:کسانی که ایران را به حمله نظامی تهدید می کنند و خرافه می گویند مرد میدان نیستند و آنها باید بدانند اگر روزی ایران مورد تعرض قرار گیرد متعرضان را رها نخواهد کرد.

وی افزود:بحث هسته‌ای ،برنامه ششم و بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان 3 رویداد مهم سال 94 است.

به گفته مقیمی، در بحث هسته‌ای مقام معظم رهبری خط قرمزها را مشخص کردند که یکی از خط قرمزها رفع تحریم است و دیگر آنکه، مذاکرات هسته‌ای فقط در چارچوب هسته ای مذاکره شود همچنین غنی سازی باید به رسمیت شمرده شود.

وی اظهار داشت:دشمن از عهدنامه ژنو تا الان 8 تعهد خود را نقض کردبه گونه ای که هر روز نیز دست به دامن تهدید می شود و تحریم ها را افزایش می دهدآیا می شود با آنکه چند قطعنامه علیه ما صادر شد آیا می شود به آنها اعتماد کنیم.

مقیمی با بیان اینکه ما باید در قالب یک راهبرد حرکت کنیم گفت:تیم مذاکره کنندگان فرزندان انقلاب هستند باید به آنها اعتماد کنیم باید یک نگاه راهبردی ، نظارت دقیق همراه با حمایت به آنها داشته باشیم.

به گفته وی مجلس شورای اسلامی از دستاورد شهدای هسته ای و آرمان مردم صیانت و حراست می کند.

مقیمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران طبق آرمانهای خود قدرت داردگفت: آرمان های ما استکبار ستیزی است، آرمانهای ما کمک به ستمدیده و اداره کشور بر مبنای دکترین جدید بنام ولایت فقیه است.

وی اظهار داشت:ما اجازه نمیدهیم کسی با آرمانهای ما شوخی کند و یا آن را به بازی بگیرد.

نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت:تیم مذاکره کنندگان ما نیز در سایه تهدید و فشار میز مذاکره را ترک کنند و صحنه را به بسیج بسپارند آنها خود می دانند که چگونه رفتار کنند.

به گفته مقیمی در 8 سال دفاع مقدس بسیجیان بودند که حماسه آفریدند و با شعار هیات من الذله خرمشهر را ازاد کردند.

وی بیان داشت:اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران موجب شده است که تمام کشور های مستضعف مقابل استکبار قد علم کنند و اکنون نیز که یمن مقابل عربستان می جنگد به واسطه همین شعار هیهات من الذله است.

مقیمی گفت: فلسفه حرکت ما استکبار ستیزی باشد.

وی در ادامه بحث برنامه ششم اشاره کردو گفت:برنامه ششم با همکاری فرماندار کار می شود و بیشتر در توسعه شهری و روستایی کار انجام می شود.

مقیمی با اشاره به بحث انتخابات گفت: کسانی که می خواهند وارد صحنه انتخابات شوند باید دستشان را بوسید زیراآبروی خود را در دست می گیرند تا حضور مردمی بالا برود اعتماد مردم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ساری ، جاهلیت ، مدرن ، آگاهی ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.