هم زمان با برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری INOTEXT2015 طی روزهای 19 تا 21 خرداد ماه نشست بین‌المللی شبکه سازی نوآوری برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و  اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ در این نشست بین‌المللی که در راستای اهداف چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ و نو آوری INO TEXT 2015 پیش بینی شده است. صاحب نظران، سیاست گذاران و اساتید حوزه فناوری و نوآوری در شش بخش تخصصی، به بحث و بررسی موضوعات مرتبط با نشست خواهند پرداخت.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته اساتیدی از کشورهای کره جنوبی، فرانسه، اتریش در کنار قریب به 20 نفر از متخصصان و صاحب نظران ایرانی در نشست بین‌المللی شبکه سازی نوآوری که برای نخستین بار در خلال برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری برگزار می‌شود حضور دارند.

عناوین نشست‌های تخصصی به این صورت است: جایگاه و اهمیت شبکه‌ها در فرآیند نو آوری، نقش زیر ساخت‌ها و شبکه‌های مشاوره و پشتیبان، ویژگی‌ها و ساختار شبکه نوآوری به منظور ارتقا بخشی و کارآیی فرآیند نوآوری، نقش شبکه‌ها در مراحل مختلف نوآوری، ارائه مورد نانو مهم‌ترین عوامل و الزامات ارتقا توانمندی بنگاه‌ها در شبکه‌های نوآوری می‌باشد.

توسعه  تعاملات بین‌المللی در حوزه  فناوری، اشتراک گذاری، تجارت موفق در حوزه فناوری و نوآوری در سطح بین‌الملل از اهداف نمایشگاه بین‌المللی فناوری است که نشست‌های تخصصی در کنار این نمایشگاه در همین راستا برنامه ریزی شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار