دانشکده صدا و سیما و معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور توسعه تعاونیهای دانشجویی و ترویج فرهنگ تعاون تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حمید کلانتری معاون امور تعاون ضمن دیدار و گفت و گو  با  دکتر غلامرضایی رئیس دانشگاه صدا و سیما در آن دانشگاه از امکانات آموزشی و کلاسهای آموزشی که با محیط کار واقعی صدا و سیما شبیه سازی شده بود  بازدید و   از امکاناتی که توسط این دانشگاه برای تربیت نیروی انسانی با مهارت در امر اطلاع رسانی و فیلم سازی  فراهم شده تقدیر کرد. 

معاون امور تعاون تعامل سازنده بین دانشگاه صدا و سیما و وزرات تعاون کار و رفاه را به فال نیک گرفت و اظهارکرد :معاونت امور تعاون در تعامل با دانشگاهها  در دو محور کلی با دانشگاهها  همکاری دارد. یکی در مورد تعاونیهای دانش بنیان و دیگری در خصوص حمایت از پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی که با موضوع تعاون باشد. ما آمادگی داریم،  از دانشجویان دوره دکتر ی یا فوق لیسانس  که پروژه های تحقیقاتی یا تولید فیلم مستند یا فیلم کوتاه خود را با موضوع تعاونی و شرکتهای تعاونی تهیه و ارائه کنند، مادی و معنوی حمایت کنیم .  

 غلامرضایی رییس دانشگاه نیز ضمن استقبال از این همکاری د رجهت   ورود نیروی انسانی تربیت شده در این دانشگاه با اشاره به گران بودن تجهیزات و تولیدات فیلمها و صحنه های مجازی و جلوه های ویژه  در فیلم ها و گران بودن تجهیزات ساخت انیمیشن ها تصریح کرد؛ اگر فراگیران بتوانند سرمایه های خود را در قالب تعاونی جمع کرده و  وارد عرصه های مختلف تولید فیلم و انیمیشن بشونند و با توجه به ظرفیت خوب  و استعداد والای  نیروی انسانی و آموزشهای پیشرفته ای که این دانشجویان د راین دانشگاه دیده اند  می توانند کارهای شایسته تری را وارد صنعت سینما نمایند. 

  وی ضمن تشریح سرمایه گذاریهای انجام شده در امر تربیت نیروی انسانی دانشگاه صدا و سیما را یکی از بهترینهای خاورمیانه توصیف کرد  وافزود: 
 دانشجویان این دانشگاه می توانند کارهای ترویجی شایسته ای را برای بخش تعاون تولید و عرضه نمایند.

گفتنی است:حمایت از طرح های پژوهشی و تولیدی دانشگاه صدا و سیما و حمایت از پایان نامه های دانشجویی در زمینه های مرتبط با نیازهای بخش تعاون از مفاد این تفاهم نامه است. 

از محورهای دیگر این تفاهم نامه می توان به  همکاری در برگزاری نشستهای علمی و تخصصی،تألیف و ترجمه و چاپ و نشر  کتاب به طور مشترک، اطلاع رسانی و فاهم کردن زمینه بهره مندی از شخصیت های غلمی ، مهمانان خارجی و.. بهره مند شدن از امکانات مشترک یکدیگر در زمینه های علمی،تجربی،پژوهشی کتابخانه ای و ارتباطات بین المللی و فضاهای تحقیقات رسانه ای است. 

دو طرف در پیوست این تفاهم نامه نمایندگان تام الاختیار خود را برای پیگیری امور معرفی کردند. دکتر رستمی مدیر کل دفتر آموزش ترویج و تحقیقات از معاونت تعاون و دکتر سرابی معاون امور بین الملل از  دانشگاه عهده دار این پیگیری ها شدند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار