سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران گفت: طبق صحبت‌هایی که در جلسه کمیته فنی انجام دادیم در اولین فرصت اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان را برگزار می کنیم.

در اولین فرصت اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان را برگزار می کنیم/نوجوانان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستندمحمدحسین برخواه در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت های جهانی نوجوانان در سال 2015 برگزار شد و ما نتوانستیم در این مسابقات شرکت کنیم تلاش می کنیم با برنامه ریزی آسیب‌هایی را که می تواند مانع حضورمان در این دوره از رقابت ها شود برطرف کنیم.
 
وی ادامه داد: نوجوانان آینده وزنه برداری هستند و باید پشتوانه سازی محکمی برای تیم ملی بزرگسالان داشته باشیم بنابراین تلاش می کنیم تعداد زیادی از وزنه برداران نوجوان را تحت نظر قرار بدهیم و با یک برنامه ریزی دقیقی برای سال‌های آینده چند تیم را آماده کنیم که فقط تعدادی خاص حضور نداشته نباشند.
 
برخواه با اشاره به چگونگی انتخاب اعضای تیم ملی وزنه برداری نوجوانان بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور بعد از ماه رمضان آغاز می شود نفرات برتر را از این رقابت ها انتخاب می کنیم همچنین هیات استانها می توانند طبق شناختی که به وزنه‌برداران استان خود دارند برترین ها را به ما معرفی کنند و سعی می کنیم به استعدادهایی که در تمام نقاط کشور وجود دارد فرصت بدهیم که توانایی خود را نشان بدهند.
 
وی در خصوص شرایط جدید وزنه برداری تصریح کرد: شرایط رضایت بخشی در وزنه برداری حاکم شده، مرادی از قهرمانان سابق ایران بوده و در داخل کشور و سطح آسیا سابقه مدیریت داشته بنابراین شناخت خوبی نسبت به وزنه برداری ایران دارد.
 
سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری نوجوانان در پایان خاطر نشان کرد: علی مرادی در سطح بین المللی هم می تواند ثمربخش باشد و با این وجود با کمک خدا و همدلی خانواده وزنه برداری آینده روشنی برای این رشته در ایران می بینیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار