مهری در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران؛

استاندارد سازی آدرس‌ها در کشور تا پایان شهریور

مدیر عامل شرکت پست گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه سال جاری کلیه آدرس‌ها در کشور استاندارد سازی و به هنگام شود.

حسین مهری مدیر عامل شرکت پست در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات جهت استاندارد سازی آدرس‌ها در کشور اظهار کرد: به منظور شناسایی سریع مکان‌ها در زمان بحران، امداد رسانی و موارد اورژانسی، طرح جی نف یا هوشمند‌سازی و استاندارد سازی نشانی ها و نقشه‌های کشور در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون 42 میلیون مکان در کشور جهت به هنگام ‌سازی کدهای پستی شناسایی شده است،‌ افزود: به هنگام‌سازی اماکن شناسایی شده از سال گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه سال جاری کلیه اماکن شهری و روستایی به هنگام شود. 

مهری در ادامه با اشاره به فعالیت کارگاه‌های آموزشی جهت آموزش استاندارد شدن اماکن تصریح کرد: استانداردسازی نشانی‌ها و نقشه‌های کشور در استان‌های کرمانشاه،‌ کرمان و خوزستان آغاز شده و امیدواریم با آموزش‌های متنوع جهت به هنگام سازی آدرس‌ها ، این طرح در استان های دیگر هم آغاز شود. 

وی در پایان گفت: اطلاعات اماکن شهری هر دو سال یکبار و اطلاعات اماکن روستایی هر 4 سال یکبار به روز می‌شود که امیدواریم با تنوع بخشی به سرویس‌ها،‌ اطلاعات به روز به شهروندان ارائه شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار