مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد درخراسان جنوبی صبح امروز در بیرجند برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  بیرجند ؛مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد در خراسان جنوبی صبح امروز در بیرجند برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) استان در مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد،این قیام را نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلام دانست و گفت: 15 خرداد 42 یکی از ماندگارترین روزهای انقلاب است و بدون شک یکی از ریشه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران را می توان در این قیام جستجوکرد.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: امام راحل،با به ثمر رساندن نهضت بزرگ اسلامی،امت اسلام را زنده کرد و امروز آثار و برکات انقلاب اسلامی را در بیداری اسلامی ملتهای جهان اسلام می توان دید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) استان افزود: دنیای سلطه و ایادی آن امروز از گسترش تفکر اسلامی در جهان به وحشت افتاده و جریان داعش را علیه بیداری اسلامی شکل داده است.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: امروز سه جریان صهیونیزم،استکبار جهانی و وهابیت،با تمام توان برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی به میدان آمده اند.

وی افزود: امروز در جنگ یمن،این جریانها برای از بین بردن بیداری اسلامی تلاش می کنند که در این میان جنایات وهابیت و تکفیری ها از همه پر رنگ تر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) استان افزود: این جریانات همانگونه که در جنگ تحمیلی 8 ساله،جنگ 33 روزه لبنان و جنگهای غزه نتوانستند تفکر اسلامی را شکست دهند،امروز نیز در سوریه،عراق و یمن شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: با همه این توطئه ها، امروز تمام رسانه های دنیا از برکات و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام سخن می گویند و پیروزی نهایی از آن اسلام است.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: قیام ، خرداد ، بیرجند ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.