مدیرکل جدید وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن ابراز تردید از رعایت مفاد توافقنامه هسته‌‌ای از سوی تهران، مدعی شد ایران به هیچ توافقنامه‌ای عمل نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه اینترنتی ایسراپرس،"دوری گولد"مدیرکل جدید وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران به هیچ توافقنامه‌ای عمل نخواهد کرد.

وی برای شرکت در نشست شورای روابط خارجی آمریکا به واشینگتن سفر کرده است و موضوع ایران محور اصلی دیدارهای او را تشکیل می‌دهد.

وی به ویژه با "انور عشقی" ، مشاور سابق دولت عربستان سعودی، دیدار کرد و دو طرف ایران را به عنوان خطری برای منطقه توصیف کردند.

مدیر کل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این دیدار درباره عزم ایران برای رعایت مفاد توافقنامه هسته ای ابراز تردید کرد و مدعی شد:"کشوری که هدف راهبردی کنترل خاورمیانه را دنبال می کند هرگز توافقنامه‌ای را امضا نمی‌کند که توانایی‌های متعارف و غیر متعارف خود را محدود کند. "

عشقی که ریاست یک مرکز مطالعات راهبردی خاورمیانه را به عهده دارد،نیز مدعی شد:"ایران فعالانه از تروریسم علیه اهداف غربی و همچنین عربستان و سنی‌ها فعالانه حمایت می‌کند."

وی همچنین بر صلح منطقه ای با مشارکت اسرائیل تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار