نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از گسترش موج تحریم این رژیم در دانشگاه‌های انگلیس خشمگین است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی راشاتودی، نتانیاهو در حالی از خبر پیوستن دانشجویان در انگلیس به صف تحریم‌ها علیه رژیم صهیونیستی خشمگین است و واکنش تندی به آن نشان داده است که از طرف رهبران مهم جهان نیز برای مواضع تند و ضد فلسطینی خود تحت فشار است.


 موضوع جنبش تحریم‌ها در سراسر جهان علیه اسرائیل به حدی اهمیت پیدا کرده است که نشریات صهیونیستی در چند روز اخیر به طور ویژه به این موضوع پرداخته اند. این خود نشان می دهد جنبش جهانی تحریم علیه اسرائیل تاثیر گذار بوده است و صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده است و سیاستمداران اسرائیلی فشار آن را به خوبی حس می کنند. کنست اسرائیل جلسه ای فوق العاده در این خصوص برگزار کرده است.

 در گذشته نیز تحریمهایی علیه رژیم صهیونیستی وجود داشته است. در فوریه 2009، کنگره اتحادیه های کارگری ایرلند کالاهای اسرائیلی را تحریم کرد. در آوریل 2012 نیز پنجمین شرکت بزرگ فروشگاههای زنجیره ای انگلیس نیز اعلام کرد دیگر محصولات کشاورزی از اسرائیل وارد نمی کند. 

ژوئیه 2013 نیز دو سوپرمارکت بسیار بزرگ در هلند همه محصولات تولید شهرکهای اسرائیلی را از قفسه های خود جمع آوری کرد. این خود نشان دهنده موج فزاینده جنبش تحریم علیه اسرائیل است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
lpln
۱۱:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
ی صلوات بفرستین بالاخره نظر ما هم تائید شد
اصلا انگار از بانک جایزه برده باشی چقدر حس قشنگیه وقتی نظرتو تائید ومنتشر میکنن خخخ
Iran (Islamic Republic of)
lpln
۱۲:۳۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
بااین چیزا صداشون در اومده ایران 30ساله تحریمه خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
تحریم جنایتکار ترین رژیم جعلی و تحمیلی و اشغالگر و جنایتکار و بی اخلاق و متجاوز و کودک کش و بی مسئولیت و دارنده بیش 400 بمب اتمی ، نمایانگر بیداری وجدان عمومی در جامعه بشری است .
تحریم رژم جنایتکار صهیونیستی از جانب دانشگاه های انگلیس ، کشوری که بانی این رژیم پلید است ، علامت خوبی برای سایر نهاد های اروپائی و مردم انگلیس ، که باید به این فرقه بی هویت تاریخی باج بدهند می باشد .
خوب است مردم آمریکا هم به این تحریم ها بپیوندند .
آخرین اخبار