دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد؛ نه از جنگ و نه از تهدیدهای رژیم صهیونیستی هراسی نداریم.

آغاز سخنرانی سیدحسن نصرالله
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار، سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان درباره تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای در سی امین سالگرد جمعیت «پیشاهنگ های امام مهدی (ع)» آغاز شد.

نصرالله تاکید کرد تهدیدات اخیر رژیم‌صهیونیستی بخشی از جنگ روانی این رژیم است.

دبیرکل حزب‌الله گفت: نه از جنگ و نه از تهدیدهای اسرائیل هراسی نداریم.

وی افزود، در حالیکه اسرائیل خود اذعان کرد که در جنگ دو هزار و شش شکست خورده است در لبنان برخی، اعلام کردند که اسرائیل شکست نخورده است.

دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد، رژیم صهیونیستی می داند به هر حمله این رژیم پاسخ داده خواهد شد. 

نصرالله افزود: رژیم صهیونیستی از همان ابتدا بر پایه های قتل و ویرانی تشکیل شد. زمانی که اسرائیل خانه های ما را خراب می کرد، اما خانه های اسرائیلی ها سالم می ماند پایان یافته است. در جنگ آینده میلیون ها اسرائیلی آواره خواهند شد.

وی گفت: ملت لبنان نباید اهمیتی به تهدیدهای رژیم صهیونیستی بدهند. آنچه در مرزهای لبنان روی می دهد چیزی از راهبرد درگیری با اسرائیل را تغییر نخواهد داد.

نصرالله خاطرنشان کرد، مسئولیت آزادسازی منطقه عرسال برعهده ارتش و همه لبنانی هاست. منطقه ما در برابر تلاش های گمراه کننده سیاسی و خبیث قرار دارد زیرا برخی ها جنگی به نام جنگ منطقه عرسال را اختراع کرده اند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برخی ها درباره درگیری ها منطقه القلمون مدعی شده بودند که حزب الله شکست خواهد خورد، اما بسیاری در نهایت غافلگیر شدند. در بلندهای اطراف عرسال نیز چنین سخنانی گفته می شود.

وی تاکید کرد، در منطقه عرسال واقعیت های میدانی گویایی حقایق است. اخیرا بسیاری از مناطق به فضل جانفشانی های مجاهدان و رزمندگان مقاومت آزاد شد و در مناطق «فلیطه» پیشروی های زیادی حاصل شد.

نصرالله افزود؛ داعش اساسا شاخه القاعده در عراق بود و تا یک سال پیش با ایمن الظواهری بعیت کرده بود. بنابراین، داعش جدا شده از القاعده به علت اختلاف درباره سرکردگی در سوریه و بعیت بود. بنابراین، چه کسی در دنیا نمی داند که القاعده را چه کسی تشکیل داد. همه می دانند که سازمان اطلاعات آمریکا، عربستان و پاکستان القاعده را تشکیل دادند.

وی اعلام کرد: داعش از عراق آغاز شد. سخنانی درباره اینکه داعش ساخته دست چه کسی است مطرح شد. پس از دو انفجار انتحاری در عربستان بسیاری ایران را به حمایت از داعش متهم کردند. جمهوری اسلامی ایران  به نشر تشیع متهم بود و اکنون برخی ها جمهوری اسلامی را به حمایت از داعش متهم کردند. چنین ادعاهایی مبتنی بر هیچ عقل و منطقی نیست و بر خلاف واقعیت ها و حقایق است. همچنین، برخی ها رئیس جمهور بشار اسد را متهم به حمایت از داعش کردند. در عراق نیز چنین اتهام ها و ادعاهای غیرواقعی مطرح شد.


انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی دشمن زیاری
۲۲:۱۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
حق میگوید حسن نصرالله داعش دست نشانده اسراییل وعربستان سعودیه قطر ماشیعه هستیم ازهیچ کس ترس نداریم به این دلیل همه باهم هستیم همبستگی داریم ولایت رهبری قوی نترس داریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
زندباد سید حسن نصرالله
آخرین اخبار