پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در صفحه اجتماعی‌اش از آغاز کار خود با آکادمی فوتبال آستن خبر داد و این مربی با این تیم قرار داد یک ساله امضا کرده است.

یزدانی: قرار داد یک ساله با آکادمی فوتبال آستن امضا کردمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، داریوش یزدانی در صفحه اجتماعی‌اش از آغاز کار خود در آکادمی فوتبال آستن(austinfc) در ایالت تگزاس خبر داده است.

 داریوش یزدانی بیان کرد: به لطف خدا با دعوت آکادمی فوتبال آستن در ایالت تگزاس به اینجا آمدم تا کارم را با این آکادمی حرفه ای آغاز کنم و در حال حاضر قرار داد یکساله جدیدی را با این آکادمی امضا کرده‌ام.

 وی افزود: آکادمی فوتبال آستن با سازماندهی علمی و به روز مربیانش در مسیر پیشرفت و حرفه‌ای گری قدم بر می دارد و خوشبختانه امکانی فراهم شده تا من نیز به عنوان مربی در این چرخه یادگیری مستمر قرار گیرم.

 یزدانی عنوان کرد: در این آکادمی سرمربی چهار تیم 12 سال، 15 سال، 18 سال پسران و17 سال دختران هستم که دو تیم 18 سال پسران و 17 سال دختران در لیگ برتر هستند و تیم 12 ساله‌ها تنها در رقابت‌های منطقه ای فعالیت می‌کند.

وی از سرمایه گذاری کمپانی نایک در این آکادمی خبر داد و افزود: با سرمایه گذاری این شرکت این آکادمی از نظر امکانات فوق العاده مجهز شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار