معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درباره ابلاغ نشدن مجوز حضور زنان در ورزشگاه‌ها به نیروی انتظامی گفت: در این باره با وزارت کشور نامه‌نگاری نداشته‌ایم اما به صورت شفاهی پیگیر موضوع هستیم.

پیگیر رفع موانع حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستیم / دولت این موضوع را رها نمی‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی کودکان کار با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین پیگیری‌های دولت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: دولت نمی‌خواهد این موضوع رها و صورت‌مسئله پاک شود.

وی در ادامه افزود: گرچه موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها مهم‌ترین مطالبه مردم نیست اما قشری از جوانان در این باره مطالبه دارند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: ما بدنبال یافتن راه حل و فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستیم.

مولاوردی درباره اظهارات سردار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی مبنی بر ابلاغ‌نشدن اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها از سوی وزارت کشور گفت: ما نامه‌نگاری با وزارت کشور نداشته‌ایم اما به صورت شفاهی پیگیر موضوع هستیم.

گفتنی است روز گذشته(یکشنبه) سردار منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره حضور زنان در استادیوم‌ها گفته بود که هیچ ابلاغی برای حضور بانوان در استادیوم‌ها نداشتیم و مرجع رسمی صدور مجوز وزارت کشور است و در صورت ابلاغ چنین مصوبه‌ای، ما امنیت آنان را تامین خواهیم کرد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه وزارت کشور، وزارت ورزش و ناجا سه هسته تصمیم‌ساز برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستند، هرگونه مصوبه‌ای در این خصوص را رد کرد و با اشاره به حضور زنان در بازی بسکتبال گفت: زنان حاضر در آن ورزشگاه احتمالا از مربیان و یا از همراهان بازیکنان بوده‌اند که با هماهنگی قبلی وارد ورزشگاه شده بودند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فراهانی
۱۲:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
خیلی خوب میشد یکی الفبای مسائل شرعی را یاد میداد
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۸:۴۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
ميشه بگيد اين زير ساختها چي هستند نيمي از جعميت ايران از اين تفريح محروم هستند در هر ورزشگاهي يك جايگاه مخصوص براي زنان اختصاص بدهيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
کار اشتباهی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
این پی گیری شان اجتماعی زن روبالا نمی بره ویا براش یه امتیازمحسوب نمی شه حضورزن در ورزشگاه با آن هیجانات غیرقابل کنترل جوانان ونوجوانان مردآیاامنیت برای زنان حاضرقابل تصوراست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
همین مون مونده خانم ها برن ورزشگاه و استادیوم .
Iran (Islamic Republic of)
انصاری
۲۳:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
چه لزومی داره خانما هنگام بازی اقایان توی ورزشگاه باشن ایا مشکل ما واقعا اینه?
Netherlands
فاطمه
۲۳:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
حالا ماها نریم ورزشگاه یا بریم ورزشگاه دقیقا چه فرقی به حال خودمون و جامعمون و پیشرفتمون میکنه؟!؟!
تو حوزه خانومها همه مشکلات حل شد موند ورزشگاه رفتنمون؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
بهترنیست بفکربیمه زنان سرپرست خانواده هاباشید ایا مشکل زنان حضور در استادیوم هاست
آخرین اخبار