یعلون: علی‌رغم تحریم‌های شدید، ایران همچنان از حماس حمایت می‌کند/ توافق هسته‌ای، ایران را گستاخ‌تر می‌کند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد حماس و برخی گروه های تروریستی از جمله داعش، القاعده و جبهه النصره برای این رژیم تهدیدی بزرگ محسوب می شوند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از جروزالم پست، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد حماس و برخی گروه های تروریستی از جمله داعش، القاعده و جبهه النصره برای این رژیم تهدیدی بزرگ محسوب می شوند.

به گفته یعلون، "هم اکنون چندین گروه تروریستی از جمله داعش، القاعده و جبهه النصره در سوریه فعالیت می کنند. هریک از این گروه ها در این کشور به قدرت برسد، امنیت اسرائیل را مورد تهدید بسیار جدی قرار خواهد داد."

وی در ادامه افزود، "امروز تروریست ها در سینا و حتی در غزه نیز حضور دارند. اکنون مشخص شده است همین تروریست ها حملات موشکی اخیر به اسرائیل را انجام داده اند و این کار حماس نبوده است."

وی با اشاره به فعالیت های حماس در نوار غزه افزود، "ما هیچگاه حمایت قطر و ترکیه از اخوان المسلمین و حماس را فراموش نمی کنیم." یعلون همچنین مدعی شد، "ایران با بودجه های میلیونی از تروریسم در سراسر منطقه حمایت میکند. این کشور علی رغم تحریم های شدید همچنان به حمایت از حماس و تروریسم در غزه ادامه می دهد."

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به توافق هسته ای ایران گفت، "توافق هسته ای شرایط اقتصادی ایران را بهبود می دهد و این کشور را در آستانه دست یابی به سلاح هسته ای قرار خواهد داد. این توافق موجب می شود ایران گستاخ تر شود و حمایت های خود از تروریسم را در منطقه افزایش دهد."

وی با اشاره به اوضاع سوریه مدعی شد، "اسد خیلی وقت است که دیگر بر سوریه حکومت نمی کند. مشاوران ایرانی در این کشور حضور دارند و حزب الله نیز کنترل مناطقی از سوریه را به دست گرفته است."

یعلون همچنین در خصوص توافق صلح با فلسطین گفت، "گمان می کنم در دوره زندگی من هیچ توافق صلح پایداری به امضا نرسد. فلسطین این کشور یهودی را به رسمیت نمی شناسد و این یک چالش مهم است."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبرقربانی
۱۳:۲۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
چشم کثیفت را کور میکنیم یهودی کودک کش از حرص وحسادت بمیر تو با غزه نتونستی میخوای با ملت شیر در بیفتی نجس خان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
تاکور شود هرآن چشمی که نتواند دید شما بروید با گردن کلفت های عرب در شیخ نشین های خلیج فارس و عربستان سعودی بده بِستان کنید بَسَتان است
آخرین اخبار